مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان:

از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کارگاه غیرمجاز پلمب شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۳۳۰۲
از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کارگاه غیرمجاز پلمب شد
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 50 انبار نگهداری موقت مواد بازیافتی با فعالیت غیرمجاز در محدودۀ شهری پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود ایرانمنش افزود: این اقدام در راستای اجرای فاز دوم طرح آرام‌سازی محله‌های شهر کرمان از صنوف آلاینده و مزاحم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون، تعداد 50 انبار نگهداری موقت مواد بازیافتی توسط بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری پلمب شده است، بیان کرد: این تعداد کارگاه در محدودۀ شهری فعالیت غیرمجاز داشتند و آلاینده بودند.

ایرانمنش همچنین از شناسایی کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز در محدودۀ شهری و نزدیک منازل مسکونی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون، تعداد 48 کارگاه شناسایی و حدود 15 کارگاه جهت تخلیه و جابه‌جایی به مکان دیگر ازسوی کمیسیون بند 20 ابلاغیه دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، به اخذ 34 فقره دستور قضایی از ابتدای سال جهت جمع‌آوری و پاک‌سازی کارگاه‌های ضایعاتی و آلاینده از مقام قضایی اشاره کرد و افزود: جهت تخلیه و پاک‌سازی این تعداد کارگاه که در محدودۀ شهری قراردارند، در حال پیگیری و اقدام هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز