مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

اختصاص۴۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه جوانان به شهرستان‌ها

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۴۰۷۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اختصاص ۴۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه جوانان در سال 99 به شهرستان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گردهمایی روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: ۴۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه جوانان را در سال 99 به شهرستان ها تعلق داده ایم که این بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه طی پارسال اقدامات خالصانه و خوبی در حوزه جوانان انجام شده، افزود: ۳ طرح ملی رو نمایی شد که نخستین آن، سامانه ملی امید زندگی با عنوان سامانه مشاوره ای با پایلوت بودن استان کرمان، بود که دارای ظرفیت های بسیار بالایی است.

پاریزی با اعلام اینکه دومین طرح، شبکه ملی آسیب های اجتماعی بود که به صورت وبیناری با حضور معاون وزیر افتتاح شد، تصریح کرد: این شبکه یک شبکه ملیست که اختصاصاً به مشکلات و مسائل حاشیه نشینی شهرها پرداخته است.

او با اشاره به سومین طرح ملی افتتاح شده طی پارسال، گفت: برگزاری کنگره علمی مشارکت های اجتماعی از بین ۷ استان کشور، این ظرفیت به کرمان داده شد و به میزبانی این استان برگزار شد؛ ولی متاسفانه شهرستان هایی بودند که از این کنگره بی بهره ماندند.

پاریزی از روسای ادارات ورزش و جوانان خواست: با هماهنگی معاون امور جوانان حتماً و الزاماً از سمن های موفق در جلسات ستاد ساماندهی برای کیفیت بخشی به این جلسات و استفاده از تجربیات آنان که کارهای میدانی و عملیاتی خوبی انجام داده اند، بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سعی کنید از جوانان خلاق، خوش فکر و ریسک پذیر که علاقه مند به کارهای داوطلبانه هستند استفاده کنید و آن ها را مورد حمایت قرار دهید.

او افزود: تلاش کنید که تعدد سمن ها را در شهرستان ها بالا ببرید و با جلسات مستمر در حوزه های مختلف موفق تر پیش بروید.

پاریزی تصریح کرد: با راه اندازی خانه های هلال ورزشکاری سعی داشته باشد تا در طول مدت خدمت خود، کمک به دیگران را هم در اولویت قرار دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز