مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

رایزنی لازم جهت عدم قطع برق حوزه های امتحانی صورت گرفته است

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۷:۵۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۴۱۶۶
رایزنی لازم جهت عدم قطع برق حوزه های امتحانی صورت گرفته است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رایزنی لازم جهت عدم قطع برق حوزه های امتحانی در استان صورت گرفته و اعمال خاموشی (مدیریت بار) در زمان برگزاری امتحانات انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان بر نظارت جدی بر روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان تاکید کرد.

وی با اشاره به قطعی برق و اعمال خاموشی در بعضی از ساعات روز گفت: رایزنی لازم جهت عدم قطع برق حوزه های امتحانی صورت گرفته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

اسکندری نسب با بیان اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در زمینه برگزاری امتحانات نهایی است اظهار کرد: با توجه به بازدید های انجام شده شیوه نامه های بهداشتی در حوزه امتحانی رعایت می شود، خانواده ها نگران سلامتی فرزندان خود نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز روند پروژه مهر از اسفند ماه سال گذشته در استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات و کلاس های درس با جدیت و بر اساس نیاز مدارس تا پایان خرداد ماه انجام شود.

 اسکندری نسب به آغاز روند ثبت نام دانش آموزان پایه اولی از ابتدای خرداد ماه جاری خبر داد و گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۶۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان نیز با رعایت کامل مقررات بهداشتی از نیمه دوم خرداد ماه در استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ارسال کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان گفت: ضرورت دارد که خانواده ها هر چه سریعتر بر اساس تقویم زمانی اعلام شده نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان شان اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز