استاندار کرمان خطاب به مدیران استانی:

بی‌طرفی شفاف و صادقانه را در انتخابات مراعات کنید / برق ادارات پرمصرف قطع می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۴۵۰۱
بی‌طرفی شفاف و صادقانه را در انتخابات مراعات کنید / برق ادارات پرمصرف قطع می شود
استاندار کرمان خطاب به مدیران اجرایی گفت: به جد روی مصرف برق ادارات توجه کنید، ضمن اینکه به معاونت توسعه استانداری تاکید کرده‌ایم که اگر در اداره ای رعایت صورت نگیرد، برق اداره قطع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جلسه شورای اداری 5 خرداد ماه 1400 استان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و تاکید کرد: فضاسازی همه ادارات به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه باید با محوریت شورای هماهنگی به نحو شایسته انجام و تولید محتوای منسجمی در این راستا صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در این جلسه به وضعیت نگران کننده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به لحاظ بیماری کرونا اشاره داشت و گفت: شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان در معرض خطر جدی بیماری قرار دارند و خیلی باید مراقبت کنند، اصلا عادی‌انگاری نشود و از تجمعات و دورهمی‌ها جلوگیری شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان تبلیغات انتخاباتی مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: هم شور انتخاباتی باید در استان شکل گیرد و هم اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که ترویج بیماری را نداشته باشیم.

زینی‌وند ابراز داشت: ما مسئول برگزاری انتخابات هستیم و بدون توجه به نتیجه آرا و فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود؛ باید در اجرای قانون دستورالعمل‌ها را اجرا کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: ما مجری قانون و مقررات جمهوری اسلامی هستیم، بنابراین هیچ کاری با ترکیب کاندیدا و غیره نداریم، تمرکز ما بر صندوق رای و برگزاری انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های رای دادن مردم به سهولت، است.

استاندار کرمان برگزاری انتخابات را وظیفه همه دستگاه های دولتی و اجرایی دانست و اظهار داشت: همه ما موظف هستیم تمام امکانات را در اختیار انتخابات بگذاریم.  

وی خطاب به مدیران گفت: بی‌طرفی شفاف و صادقانه را در انتخابات مراعات کنید، و در بین مسئولان ارشد استان هیچ جهت‌گیری ندیدم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه از الان باید 100 درصد برای برگزاری انتخابات آماده باشیم، اظهار داشت: پایان دولت نباید بی‌مسئولیتی و رهاشدگی به ما تحمیل کند، به لحاظ قانونی، شرعی، اخلاقی و مردانگی در این مدت (تا پایان دولت) حتی بسیار مسئولیت سخت‌تری هم داریم.

زینی‌وند افزود: بعد از 28 خرداد ماه و تا شهریور ماه در جابجایی دولت و تشکیل کابینه، نباید ادارات رها شوند، مردم گناهی ندارند، همه ما تا روزی که سر کار هستیم باید مردانه وظیفه خود را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تا استقرار کامل دولت باید همه زمینه‌ها را برای دولت آینده هم فراهم کرده باشیم و این رسم مردانگی و قانونی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه قرار نیست که حکومتی عوض شود، بلکه با تغییر دولت یکسری از برادران می‌روند و یکسری دیگر می‌آیند گفت: تغییرات دولتی فرصتی است که افراد ناکارآمد جابجا شوند، اما تغییرات اتوبوسی به کشور خیلی آسیب زده است.

استاندار کرمان خطاب به مدیران اجرایی اظهار داشت: به جد روی مصرف برق ادارات توجه کنید، ضمن اینکه  به معاونت توسعه استانداری تاکید کرده‌ایم که اگر در اداره ای رعایت صورت نگیرد، برق اداره قطع شود.

وی اظهار داشت: در تبلیغات انتخابات زمینه‌ها و مکان‌های باز فراهم شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز