رئیس‌ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان:

بیش از ۶۰ درصد واکسن های وارده به استان تزریق شده است/مجموع واکسن وارده به استان کرمان ۱۷۶ هزار و ۳۸۱ دوز بوده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۴۷۱۱
بیش از  ۶۰ درصد واکسن های وارده به استان تزریق شده است/مجموع واکسن وارده به استان کرمان ۱۷۶ هزار و ۳۸۱ دوز بوده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از بهمن ماه سال گذشته مجموع واکسن وارده به استان کرمان 176 هزار و 381 دوز بوده که بیش از 60 درصد آن تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا رشیدی‌نژاد در شورای اداری استان کرمان با اشاره به وضعیت وضعیت هشدار جدی کووید - 19 در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در استان کرمان شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد، اما به دلیل همجواری کرمان با استان‌های سیستان و هرمزگان، هشدارها برای استان کرمان وجود دارد، ضمن اینکه شهرهای نارنجی استان نیز زیاد و قابل توجه است.

وی ادامه داد: میزان موارد بستری طی روزهای اخیر در استان کرمان ثابت مانده است، اما نسبت به آزادسازی و گشایش‌های بیشتر در بعضی از اصناف و غیره نمی‌توانیم اقدامی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص واکسیناسیون نیز گفت: از بهمن ماه سال گذشته مجموع واکسن وارده به استان کرمان 176 هزار و 381 دوز بوده که بیش از  60 درصد آن تزریق شده است.  

رشیدی‌نژاد با بیان اینکه واکسن وارده برای جامعه هدف مشخص شده است، ادامه داد: بالای 90 درصد کادر درمانی و بهداشتی تزریق واکسن را انجام داده‌اند و 60 درصد افراد بالای 70 سال نیز در استان واکسینه شده‌اند.

وی گفت: تزریق واکسن به اجبار نخواهد بود، اما توصیه‌های جهانی و کشورزی بر انجام واکسیناسیون است و در سطح استان با هماهنگی بسیج و سایر ارگان‌ها تسهیلات برای واکسیناسیون فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز