مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

دریافت هر گونه وجه از اولیای دانش آموزان هنگام ثبت نام، غیر از هزینه بیمه و کتاب ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۷:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۵۳۵۶
دریافت هر گونه وجه از اولیای دانش آموزان هنگام ثبت نام، غیر از هزینه بیمه و کتاب ممنوع است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دریافت هر گونه وجه، غیر از هزینه بیمه و کتاب در مدارس دولتی هنگام ثبت نام از اولیای دانش آموزان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بر رعایت اصل  تکریم خانواده ها در مدارس تاکید کرد و افزود: باید زمینه لازم در راستای رضایت مندی اولیا در زمان ثبت نام فرزند خود  در مدارس فراهم شود.

وی از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام خبر داد و افزود: ثبت نام تمامی دانش آموزان در سامانه سیدا و از درگاهhttp://pada.medu.ir  انجام می‌ شود.

 اسکندری نسب تاکید کرد: در راستای رعایت اصول تربیتی و اهمیت حفظ اعتماد به نفس کودکان در آغاز ورود به مدرسه، برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها در همه مدارس دولتی و غیر دولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از اول خردادماه و به صورت حضوری در حال انجام است، البته بعد از مراجعه دانش آموزان به پایگاه های سنجش در بدو ورود، ثبت نام آن ها قطعی خواهد شد.

اسکندری نسب گفت: در راستای اطلاع رسانی و افزایش آمادگی خانواده ها و دانش آموزان، موقعیت جغرافیایی مدارس، جنسیت، دوره تحصیلی و نوع امکانات مدرسه از طریق شبکه شاد و پورتال های خبری استانی و منطقه ای، اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه دریافت هر گونه وجه  غیر از هزینه بیمه و کتاب در مدارس دولتی هنگام ثبت نام از اولیای دانش آموزان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد افزود: اولیای محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir/ ثبت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز