مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان به کرمان سفر می کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۶۷۹
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان به کرمان سفر می کند
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمان از سفر دو روزه مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به سفر دو روزه اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان گفت: این سفر به دلیل برگزاری دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی کرمان انجام می شود.

او افزود: دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ساعت 8 فردا صبح سه شنبه 11 خرداد ماه با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به صورت وبیناری افتتاح می شود.

نژادزمانی تصریح کرد: ساعت 10 صبح نیز اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان وارد کرمان می شود.

او حضور در کلاس های دانش افزایی، بازدید از دفتر مشاوره امید زندگی، نشست با مدیران مراکز مشاوره و نشست با سمن های حوزه ازدواج را از مهمترین برنامه های کریمی در روز نخست سفر عنوان کرد.

نژادزمانی بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره، ساعت 19 روز چهارشنبه با حضور مسئولان در هتل پارس کرمان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز