استاندار کرمان در بازدید از عملیات احداث تالار مرکزی شهر کرمان:

تالار مرکزی کرمان مشکل اعتباری ندارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۶۷۲۰
تالار مرکزی کرمان مشکل اعتباری ندارد
استاندار کرمان در بازدید از تالار مرکزی شهر کرمان با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی ساختمان مجموعه گفت: حدود ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان نیاز است که مشکلی در تامین اعتبار آن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند با همراهی معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجموعه در حال ساخت فرهنگی و هنری تالار مرکزی شهر کرمان بازدید کرد.

استاندار کرمان با اشاره به پیشرفت بیش از 97 درصدی ساختمان این مجموعه از بررسی اختلاف حقوقی کارفرما و پیمانکار سالن‌ها جهت تسریع در اتمام پروژه نام برد و افزود: ساختمان تالار مراحل پایانی خود را طی می‌کند و بیش از 97 درصد پیشرفت دارد، البته از قبل کندی در پیشرفت کار بوده است.

وی به اجرای همزمان محوطه‌سازی مجموعه اشاره و عنوان کرد: این پروژه جزء پروژه های ملی بوده که پیمانکار آن نیز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختمان تالار مرکزی مشکل اعتبار ندارد، عنوان کرد: حدود 35 میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان نیاز است که همه اعتبار آن برآورد شده و مشکل اعتباری ندارد و پیمانکار باید کار را در چند جبهه و فعال‌تر دنبال کند.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: برای ساختمان مجموعه اطمینان حاصل شده که کار تمام است، اما سالن‌های مجموعه دارای مشکلی است که باید مشکل حقوقی را برطرف کنیم، با توجه به اهمیت پروژه امیدواریم تا قبل از جابجایی کامل دولت، کار نهایی شده و پروژه به اتمام برسد.

استاندار کرمان گفت: تالار مرکزی کرمان بعد از اتمام به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده می‌شود و در قالب واگذاری به بخش خصوصی فرآیندهای بعدی مدیریت آن می‌تواند دنبال شود.

وی بیان کرد: این پروژه قطعا تا تیرماه به بهره‌برداری نمی‌رسد، اما امیدواریم تا قبل از جابجایی کامل دولت این پروژه تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز