مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

ارتقای سطح دانش و مهارت مجموعه مدیران و مشاوران شاغل در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را دنبال می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۷۰۲۴
ارتقای سطح دانش و مهارت مجموعه مدیران و مشاوران شاغل در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را دنبال می‌کنیم
افتتاح دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش برنا؛ میثم پاریزی در افتتاح دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که به صورت مجازی آغاز شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این دوره ملی چه به صورت حضوری و چه وبیناری گفت: خداوند منان را سپاسگزاریم که به استان کرمان این توفیق را داد تا بتوانیم میزبان این دوره باشیم و تشکر می کنیم از اعتمادی که مجموعه وزارت و جوانان به ویژه تندگویان، خانم کریمی و همکارانشان در حوزه معاونت جوانان به استان کرمان داشتند.

او افزود: افتخار داشتیم در سال 99، سه طرح ملی را در این استان افتتاح کنیم که یکی از این طرح ها، سامانه ملی امید زندگی بود که یک سامانه مشاوره ایست و کاملاً مرتبط با برنامه امروز است.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با تبلیغاتی که در بخش های مختلف در بحث فراگیر شدن فرهنگ استفاده از مراکز مشاوره برای اقشار مختلف جامعه می شود، بتواند به کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت زندگی اقشار مختلف جامعه در بخش های گوناگون کمک کند.

او هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و مهارت مجموعه مدیران و مشاوران شاغل در مراکز تخصصی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های به روز و علمی اساتید و مدرسان دوره بتوانیم شاهد بازخورد مناسب در حوزه کاری مراکز مشاوره باشیم.

پاریزی بیان کرد: از مجموعه عزیزانی که برای برگزاری این دوره همراهی و کمک کردند به ویژه خانم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی حوزه جوانان وزارت و معاون وی تشکر و قدردانی می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: برگزاری این دوره بتواند به افزایش سطح مهارت، افزایش سطح علمی مراکز مشاوره ما و همه دستگاه های متولی که در سطح کشور و استان مسئولیت اجتماعی دارند کمک کنند تا روز به روز فرهنگ استفاده از مراکز مشاوره نهادینه شود.

پاریزی افزود: با توجه به شرایط روزمرگی زندگی مردم و شرایط حاکم بر جامعه نیاز داریم این فرهنگ را به عنوان یک فرهنگ فراگیر نهادینه کنیم تا عامه مردم بتوانند برای مشکلاتشان از مراکز مشاوره استفاده کنند و قطعا نیاز است و امیدواریم بتواند تأثیر بسزایی بر ارتقاء کیفیت زندگی همه مردم بگذارد.

او از همه کسانی که حضوری و وبیناری این دوره را دنبال می کنند، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم بتوانید بهترین بهره برداری را از این دوره با توجه به وجود اساتید مجرب آن، داشته باشید و نهایت استفاده را ببرید.

نظر شما