اعضای باند سارقان مسلح خودرو در کرمان دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۵۲۷
اعضای باند سارقان مسلح خودرو در کرمان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: سرکرده‌ی باند چهار نفره‌ی سارقان مسلح که یک خودرو پژو پارس را به سرقت برده بودند، کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور اظهار کرد: «در پی وقوع سرقت مسلحانه‌ی یک دستگاه خودرو پژو پارس حوالی ساعت 21 بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر کرمان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت».

وی افزود: «در این رابطه با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان، سرکرده یک باند سرقت کمتر از 24 ساعت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهر کرمان دستگیر و در روند تحقیقات پلیسی به سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس با همدستی سه نفر دیگر معترف شد».

حسن پور اضافه کرد: «در ادامه نیز سایر متهمان مرتبط با این فرد در چند عملیات جداگانه دستگیر و خودروی سرقتی به همراه دو قبضه سلاح ممنوعه و سه خودروی به کارگیری شده در انجام سرقت‌ها از مخفیگاه متهمان کشف شد».

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقامات قضایی و تحویل خودروی مسروقه به مالباخته، گفت: «قطعا انهدام این باند از وقوع جرایم خشن دیگر پیشگیری موثری خواهد کرد و در ادامه با تکمیل تحقیقات، سایر سرقت‌های احتمالی و دیگر افراد مرتبط با این باند نیز کشف و دستگیر خواهند شد».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز