استاندار کرمان:

جشنواره موسیقی نواحی تحکیم هویتی ایجاد می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۷۵۲۹
جشنواره موسیقی نواحی تحکیم هویتی ایجاد می‌کند
استاندار کرمان گفت: جشنواره‌هایی همانند موسیقی نواحی نقطه پیوند بین‌قومی و مناطق و تحکیم هویتی در ایران می‌تواند ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جلسه ستاد برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور معاون وزیر ارشاد عنوان کرد: کرمان یکی از استان‌های است که سهم مهمی در هویت فرهنگی و هنری دارد و از ظرفیت‌های خود برای معرفی فرهنگ غنی ایران استفاده می‌کند.

وی با اشاره به ماندگار شدن جشنواره موسیقی نواحی ایران طی دو سال آینده در استان کرمان، خواستار تثبیت دبیرخانه دائمی جشنواره در کرمان شد و تصریح کرد: هرگونه امکانات و ابزار کاری که برای این مسئله نیاز باشد به نحو احسن فراهم می‌کنیم.

استاندار کرمان، برگزاری جشنواره‌هایی چون موسیقی نواحی را 'نقطه پیوند بین‌قومی و مناطق و یک تحکیم هویتی در ایران' توصیف کرد و افزود: برگزاری این جشنواره‌ها، مجموع واقعیت‌های این کشور زیبا و متنوع در فرهنگ‌ها و خرد فرهنگ ها را که فرهنگ عظیم و محکم ایرانی اسلامی را شکل داده‌اند، نشان می‌دهد.

استاندار کرمان ابراز داشت: حوزه فرهنگ و هنر، حوزه تخصصی و ظریف است که دستوری و تحکمی نیست. کرمان زمینه فرهنگی و هنری و علمی موسیقی نواحی را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز