فرد مفقود شده در کوه‌های فوسک نجات یافت

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۹۲۲۸
فرد مفقود شده در کوه‌های فوسک نجات یافت
معاون جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: فردی که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به کوه‌های فوسک کوهپایه رفته، و مدت سه روز در این منطقه سرگردان بود با تلاش نیروهای امدادی هلال‌احمر کرمان، نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد امیرخانی از امدادرسانی 19 ساعته‌ی نیروهای امدادی در حوادث کوهستانی در شهرستان‌های کرمان و رفسنجان در شامگاه 16 خردادماه خبر داد و گفت: «پس از اطلاع از وقوع دو حادثه‌ی کوهستانی در شهرستان‌های کرمان و رفسنجان، بلافاصله چهار تیم به محل‌های حادثه اعزام شدند».

وی با اشاره به وقوع حادثه اول در خصوص مفقود شدن فردی در کوه‌های فوسک که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به این منطقه عزیمت کرده بود، افزود: «تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کوهستان کرمان در ساعت 9 صبح یکشنبه 16 خردادماه به محل حادثه اعزام و پس از 13 ساعت جست‌وجو فرد مفقودشده را با هماهنگی‌ نیروی انتظامی به دامنه کوه انتقال دادند».

امیرخانی با اشاره به پایان این عملیات در ساعت 22:30 شامگاه یکشنبه بیان کرد: «این فرد به مدت 72 ساعت در کوه‌های فوسک کوهپایه سرگردان و مفقود شده بود که همراهان وی پس از 72 ساعت از جمعیت هلال‌احمر درخواست کمک کردند».

وی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دوم در محل دره راگه در شهرستان رفسنجان، توضیح داد: «در پی مصدومیت فردی از ناحیه‌ی ساق پا در محل مذکور، بلافاصله دو تیم امداد و نجات از جمعیت هلال‌احمر شهرستان با همراهی عوامل اورژانس در ساعت 17 به محل حادثه اعزام شدند».

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: «نیروهای امدادی پس از شش ساعت تلاش موفق شدند مصدوم را از طریق بسکت‌فیکس، به محل آمبولانس اورژانس انتقال دهند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز