فینالیست‌های مسابقات فوتسال کرمان مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۷۹۴
فینالیست‌های مسابقات فوتسال کرمان مشخص شدند
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تیم‌های فولاد بوتیای کرمان و خاتم بم به مرحله فینال مسابقات فوتسال قهرمانی استان کرمان راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان کرمان، جام سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در شرایط کرونایی در فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مرحله پایانی خود رسید.

او با اعلام اینکه ورودی این مسابقات برای تمام تیم‌های شرکت کننده رایگان بوده است، افزود: در نهایت پس از رقابت تنگاتنگ تیم‌های شرکت کننده، فینالیست‌ها مشخص شدند.

امیرخسروی افزود: تیم‌های خاتم بم و بوتیای کرمان در این مسابقات به دور نهایی رسیدند و فینالیست‌های این مسابقات شدند.

او تصریح کرد: این مسابقات در قالب دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، گفت: باشگاه‌های فولاد بوتیای کرمان و خاتم بم به مرحله فینال و باشگاه‌های فاطمیه سیرجان و شهرداری نرماشیر به مرحله رده بندی راه یافتند.

او با اعلام اینکه ۱۶ مسابقه در مرحله اول و دوم و نیمه نهایی برگزار شده است، افزود: با انجام ۲ مسابقه رده بندی و فینال جمعاً ۱۸ مسابقه در طول این جام برگزار خواهد شد.

امیرخسروی تعداد گل خورده در این مسابقات را ۷۲ تا عنوان و تصریح کرد: بهترین خط حمله با ۲۰ گل زده متعلق به تیم فاطمیه سیرجان بوده و بهترین خط دفاع هم با ۴ گل خورده به ورزش و جوانان ارزوئیه و جهان اسپرت کوهبنان تعلق داشته است.

او بیان داشت: مسابقه فینال در شهر کرمان برگزار می‌شود که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز