استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد:

جهادکشاورزی تلفیقی از دانش، ایثار، سازندگی، امنیت، استقلال و امید است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۱۸۰۷
جهادکشاورزی تلفیقی از دانش، ایثار، سازندگی، امنیت، استقلال و امید است
علی زینی وند، استاندارکرمان با صدور پیامی باگرامیداشت هفته جهادکشاورزی، بر تحول در حوزه کشاورزی تاکید و خواستار بهره مندی از روشهای نوین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است:

به نام خدا

 جهادکشاورزی، تلفیقی از دانش؛ ایثار، تلاش، سازندگی، خودکفایی، امنیت، استقلال، نشاط و امید است.

در سال‌های نخستین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاشگران عرصه سازندگی، کشاورزی و تولید با عنوان سنگرسازان بی‌سنگر در صحنه های دفاع مقدس حضوری حماسی داشتند و امروز نیز در مسیر توانمندساختن کشور در مبارزه با تحریم های ظالمانه، اعتلای استقلال و عزت ایران، و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با همتی مضاعف در حال تلاش هستند.

کشاورزى، پایه توسعه و پیشرفت و از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید. در کشور ما و استان پهناور کرمان با پیشینه تمدنی کهن نیز کشاورزی در تامین امنیت و سلامت غذایی کشور اهمیت ویژه ای دارد.

در شرایط کنونی بویژه تداوم تنش های آبی و لزوم استفاده بهینه از آب، بیش از هر زمانی؛ بهره مندی از روشهای نوین، تحول در بخش های کشاورزی و دامپروری و ارتقا دانش و مهارت نیروهای شاغل در این حوزه را به عنوان بخش های زیربنایی نظام اقتصادی کشور ضروری کرده است تا با بهره گیری از همه ابزارها، نیروهای متخصص و کارآمدترین روشها برای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن کشور تلاش کنیم.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مدیران و مجموعه کارکنان جهادکشاورزی در شمال و جنوب استان و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان تلاشگر استان کرمان تبریک عرض می نمایم.

امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش و کاهش مشکلات کشاورزان، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز