معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

انتخابات یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است/ مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، باعث اقتدار و تامین منافع ملی خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۲۳۴۸
انتخابات یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است/ مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، باعث اقتدار و تامین منافع ملی خواهد شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است گفت: مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات، باعث اقتدار و تامین منافع ملی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صدیقه مرادی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مهم ترین رویداد های مهم سال 1400 در عرصه داخلی و بین المللی بر شمرد که با حضور گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود، ان شاالله به خوبی رقم خواهد خورد.

مرادی یکی از مهم ترین امتیازات انقلاب اسلامی را بستر سازی و ایجاد زمینه برای حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان دانست و اظهار داشت : ساز و کار این مهم درانتخابات پیش بینی و با برگزاری انتخابات مختلف در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب ، مردم در صحنه های مختلف، نقش آفرینی کرده اند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، انتخابات را یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در ابتدای شکل گیری نظام اسلامی ، مردم با جضور گسترده ، به « جمهوری اسلامی » آری گفتند و در انتخابات مختلف مشارکت نموده و مسئولین را در مناصب انتخاب کرده اند .

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام دینی مردم سالار کشورمان و تأکیدات حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و همه دلسوزان در این خصوص ، تصریح کرد: انتخابات بهترین فرآیند برای اعمال نظر هر کس در سرنوشت خود و کشور می باشد و همه وظیفه داریم در این تعیین سرنوشت مشارکت گسترده داشته باشیم .

مرادی با اشاره به اهمیت انتخابات سال 1400 ، تصریح کرد : مشارکت کم و بی توجهی به این مسئله برای کشور عوارضی دارد و ضرورت ایجاب می کند همه مردم در این صحنه مهم مشارکت حداکثری داشته باشند .

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نقشه دشمنان نظام اسلامی در این برهه از زمان، اظهار داشت : مشارکت گسترده باعث افزایش اقتدار و تامین منافع ملی می شود و نظام استکبار با دید خاصی به انتخابات نگاه می کنند ، انها مخالف نظام اسلامی بوده و دنبال آن هستند که مردم در صحنه حاضر نشوند .

صدیقه مرادی افزود : حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه می تواند تصمیمات معاندین نظام را خنثی نموده و با مشارکت حداکثری منافع ملی تامین خواهد شد .

وی از فرهنگیان به عنوان قشر روشن فکر، آگاه و مؤثر جامعه نام برد که باید در این راستا ایفای نقش نموده و وظیفه و رسالت خود را انجام دهند و اظهار داشت : فرهنگیان می توانند علاوه بر مشارکت خانواده های خود ، افراد دیگر جامعه را نیز برای حضور گسترده در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند .

مرادی افزود : یکی از افرادی که در این انتخابات حضور دارند ، دانش آموزان رأی اولی هستند و مدیران مدارس می توانند زمینه حضور باشور و نشاط دانش آموزان را در انتخابات فراهم کنند، چرا که این دانش آموزان با حضور در انتخابات احساس هویت نموده و در تعیین سرنوشت خود و جامعه تاثیرگذار هستند .

وی با اشاره به ذوق و شوق دانش آموزان رأی اولی ، اظهار داشت: ممکن است در این شرایط آنها تحت تاثیر افراد معاند قرار گیرند، لذا ضرورت دارد که اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفته و شاهد حضور پر شور رأی اولی ها در پای صندوق های رأی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز