دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از همه اقشار جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۳۸۸۳
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از همه اقشار جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با پیامی از همه اقشار جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی به منظور حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد 1400 دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"کار بزرگ مردم روز جمعه، اولا اصل مشارکت و دوما نوع انتخاب است."  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

ایران اسلامی به برکت خون حماسه سازان، امیران، دلیران و سردارانی باایمان همچنان بر قله های اقتدار و عزت است، اقتدار این خاک و این سرزمین نشان از غیرت و مسئولیت پذیری زنان و مردان عاشقی دارد که همواره دل در گرو عشق به این دیار دارند.

28 خرداد 1400 صحنه آزمون دیگری را برای ملت شریف ایران ایجاد کرده، در برهه ای حساس که همه دشمنان چشم به عملکرد ما در این روز دوخته اند و همه دوربین ها و خبرنگاران منتظرند اخبار این روز را از حضور و وفاداری مردم به ولایت، نظام، ارزش ها و آرمان ها به جهان مخابره کنند، به فضل الهی یک بار دیگر شاهد رقم خوردن ناامیدی همه بدخواهان خواهیم بود.

اینجانب از همه مردم همیشه در صحنه به ویژه قشر محترم و پرتلاش فرهنگی و همه فرزندان عزیزم دانش آموزان "رای اولی" به منظور حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دعوت می کنم. همه ما یک بار دیگر به عشق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، به یاد شهدای گرانقدر به ویژه مرد همه میدان ها، جهان مرد قاسم سلیمانی، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و میهن سربلندمان ایران با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ثابت می کنیم.

یک بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه جهانی با حضور مقتدرانه خود در انتخابات 28 خرداد 1400  به اهتزاز در می آوریم، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب می شویم و با توکل به خداوند و امید به ساختن فردایی بهتر و آینده ای درخشان، جلوه زیبایی از اتحاد و انسجام را در بهار همدلی به نمایش می گذاریم.

 

احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز