مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

انتظار داریم مجموعه ورزش و جوانان در رویداد مهمِ انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۳۸۸۶
انتظار داریم مجموعه ورزش و جوانان در رویداد مهمِ انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: انتظار داریم مجموعه ورزش و جوانان در رویداد مهمِ انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در فراخوان و نشست بصیرتی و روشنگری ورزشکاران بسیجی و برخی از هیئت‌های ورزشی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور مدیران، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران بسیجی در محل سالن جلسات آمفی تئاتر فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: کرمان پهناورترین استان کشور در بخش‌های مختلف است و در حوزه‌های گوناگون شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

او با اعلام اینکه بیش از ۱۱۰ هزار ورزشکار سامان یافته در سطح استان کرمان داریم، افزود: البته آمار ورزشکاران ما که مستقیماً از مجموعه اماکن ورزشی استفاده می‌کنند و با مجموعه ورزش استان ارتباط مستقیم دارند، بیش از ۳۰۰ هزار نفر است.

پاریزی تصریح کرد: در حوزه جوانان،حدود ۱۵۵ سمن فعال وجود دارد که با توجه به گستردگی استان و شهرستان‌های مختلف آن، فعالیت انجام می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: از جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، جوانانی هستند که در رنج سنی ۱۸ تا ۳۵ سال این استان را تشکیل می‌دهند.

پاریزی افزود: جوانان به عنوان یک بخش مطالبه‌گر باید دقیقاً بدانند، مطالباتشان به چه شکل باشد، شیوه پیگیری  مطالباتشان چطور و چگونه این مسیر را هدف دهند و مشخصاً دنبال کنند.

او به نشست امروز اشاره و تصریح کرد: بحث امروز بحث بصیرتی و روشنگری است و این زمانی می‌تواند تحقق پیدا کند که تصمیمات ما در بخش‌های مختلف به شکل آگاهانه بتواند صورت بگیرد و امیدواریم که جامعه بزرگ ورزش و جوانان همانطور که در عرصه‌های مختلف توانسته است، حضور پررنگ داشته باشد و بتواند در بخش‌های مختلف کارش را به همین شکل ادامه دهد.

او به مهم ترین رخداد پیش رو اشاره و عنوان کرد: ما رویداد‌های بسیار مهمی را در پیش رو داریم که یکی از آن ها بحث انتخابات ریاست جمهوری است.

پاریزی تصریح کرد: امروز باید این مسئله را به عنوان یک دغدغه در ذهنتان طرح موضوع کنید که حضور داشتن یا نداشتن من در انتخابات چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، بعد از اینکه جواب سوالتان را پیدا کردید، سعی کنید هوشمندانه و آگاهانه و با بصیرت نسبت به پیگیری که انجام می‌دهید، اقدام مناسب داشته باشید.

او افزود: مطالبه حوزه اداره کل ورزش و جوانان، حوزه مسئولیتی جامعه و هم حوزه حاکمیتی جامعه از جوانان این است که نسبت به مطالبات خودشان تعامل و پیگیری منطقی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خطاب به جوانان و ورزشکاران بیان کرد: به اندازه حضور خودتان و به اندازه تاثیری که می‌توانید در محیط پیرامون تان به عنوان ورزشکار و به عنوان کسی که الگوی خیلی از جوانان و نوجوانان است در سطح جامعه و اقشار مختلف داشته باشید، در آینده کشور و حفظ امنیت و اقتدار آن هدفگذار باشید، مسیر بدهید، ریل گذار و تاثیر گذار باشید و قطعا این بی مسئولیتی می‌تواند آسیب بزند و آسیب آن گریبان خودمان را در بخش‌های مختلف خواهد گرفت.

میثم پاریزی گفت: توقع داریم مجموعه ورزش و جوانان در این رویداد مهم مشارکت حداکثری داشته باشد و در حوزه فعالیت‌های بخش بسیج ورزشکاران، واقعاً اهداف، سیاست‌ها و رسالت‌های مجموعه اداره کل ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف در مسائل فرهنگی کاملاً با این حوزه عجین و همراه است.

او افزود: به همت دوستان ما در این مجموعه، طی ایام کرونا بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

پاریزی تصریح کرد: در حوزه خانه هلال ورزشکاران و طی تفاهم‌نامه‌های که در ستاد ساماندهی استان انجام می‌شود، اقدامات بسیار خوبی از سوی جوانان ورزشکار ما با تعامل با دستگاه هایی که می‌توانند در حوزه خدمت‌رسانی در استان (خصوصاً بخش‌هایی که آسیب پذیر هستند کمک کنند) دارد اتفاق می‌افتد و این کار ارزشمندی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز