بیانیه مجمع تشکل های جوانان استان کرمان جهت دعوت آحاد جوانان برای شرکت در انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۴۱۲۹
بیانیه مجمع تشکل های جوانان استان کرمان جهت دعوت آحاد جوانان برای شرکت در انتخابات
مجمع تشکل های جوانان استان کرمان به منظور دعوت از مردم و به ویژه جوانان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و سومین سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب ها و خطرات بسیاری مواجه بوده ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه های مختلف، تواتسته ایم بر مشکلات غلبه نماییم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری ها واز خودگذشتگی های جوانان این سرزمین با تمام توان دفاع کنیم.

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه ها و فتنه های خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای با هجمه های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم و جوانان از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می کند .

در این شرایط لازم است تا جوانان بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و در تعیین سرنوشت ایران عزیز تاثیرگذار باشند.

از مردم و جوانان عزیز و خانواده های آنان دعوت می شود تا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر و اصلح خود به جمهوریت نظام اسلامی رای دهند تا بار دیگر ثابت کنند جوانان برای تغییر شرایط به وضع مطلوب و توسعه کشور که همانا از پای صندوق های رای خواهد گذشت پیشگام و جلودار خواهند بود.

مجمع تشکل های جوانان استان کرمان

خردادماه ۱۴۰۰

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز