فرمانده انتظامی استان کرمان:

۲۰۰۰۰ نفر از عوامل انتظامی و بسیجی امنیت انتخابات استان کرمان را تأمین می‌کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۶:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۴۶۰۷
۲۰۰۰۰ نفر از عوامل انتظامی و بسیجی امنیت انتخابات استان کرمان را تأمین می‌کنند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قریب ۲۰ هزار نفر از عوامل انتظامی و بسیجی، تأمین امنیت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان را بر‌ عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ شاهد برگزاری یک حماسه سیاسی در کشور هستیم که برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه برابر قانون تأمین نظم و امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و از ظرفیت بسیج و سپاه نیز کمک خواهیم گرفت، افزود: نیروی انتظامی در تمام ادوار انتخابات کارنامه درخشانی در برقراری امنیت انتخابات در کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با ابراز امیدواری از اینکه با مشارکت مردم در این دوره نیز هیچ دغدغه‌ای در برقراری امنیت انتخابات نداشته باشیم، گفت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در استان کرمان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه از دی‌ماه سال گذشته طرح‌های آماده‌سازی نیروهای انتظامی برای برگزاری انتخابات آغاز شده، افزود: قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و ۱۱ قرارگاه زیرمجموعه آن برای تامین امنیت انتخابات تشکیل شده است.

سردار ناظری با اشاره به اینکه اطلس امنیتی انتخاباتی استان کرمان تهیه شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، بیان کرد: سازماندهی، توجیه و آموزش نیروها به‌ویژه نیروهایی که در شعب اخذ رای وجود دارند انجام شده است.

وی با عنوان اینکه ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمان وجود دارد که نیروی انتظامی در تمام این شعب خدمت می‌کنند افزود: هر نقطه‌ای از استان کرمان که صندوق اخذ رای وجود دارد نیروهای امنیتی نیز کنار آن هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه قریب ۲۰ هزار نفر نیرو از عوامل انتظامی و بسیجی، امنیت انتخابات در استان کرمان مشارکت دارند افزود: از این تعداد حدود ۱۱ هزار نفر در شعب اخذ رای حضور پیدا می‌کنند و ۶۹۶ واحد گشتی در روز انتخابات در استان کرمان ماموریت تامین امنیت را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تمام پرسنل انتظامی استان کرمان در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با عشق و علاقه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در آماده باش هستند ادامه داد:۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان نیز در آماده باش کامل بوده و نیروهای آن خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه امنیت انتخابات در فضای مجازی نیز رصد می‌شود بیان کرد: از ۲۳ شهرستان استان در۱۹ شهرستان پلیس فتا مستقر شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری کاندیداها و طرفداران آن‌ها خوشبختانه تخلف انتخاباتی در این دوره از انتخابات در استان کرمان کاهش پیدا کرده است گفت: از ساعت هفت صبح پنجشنبه، تبلیغات انتخاباتی در هر دو فضای حقیقی و مجازی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راه‌اندازی کارناوال شادی بعد از پیروزی انتخاباتی ممنوع است، افزود: خودروهایی که پوستر کاندیداها را روی شیشه چسبانده و حمل می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را از طریق شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روز انتخابات در محدوده فرمانداری‌ها در شهرستان‌های استان اعمال می‌شود و از مردم درخواست همکاری داریم.

سردار ناظری با اشاره به اینکه انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت آفرین است ادامه داد: از مردم درخواست دارم که بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه آفرینی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز