مدیرکل بهزیستی استان:

مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره کرمان واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۷:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۵۴۳۱
مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره کرمان واکسینه شدند
مدیر کل بهزیستی استان کرمان از واکسیناسیون تعدادی از نیروهای شاغل در مراکز حضوری دولتی و خط مشاوره 1480 و نیز مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره‌ی حضوری و غیردولتی استان علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت که در حال رایزنی با مسئولان برای دریافت واکسن برای گروه‌های دیگر بهزیستی که در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند، هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس صادق‌زاده با اشاره به اینکه تعدادی از مراکز حوزه‌ی پیشگیری ازجمله مراکز کاهش آسیب و مراکز درمان اعتیاد و نیز مراکز مشاوره از مشاغلی هستند که به‌علت شرایط حساس کاری، خطر ابتلای بیشتر به بیماری کرونا را دارا هستند، اظهار کرد: «با هماهنگی، پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با دانشگاه علوم‌پزشکی 118 نفر از نیروهای شاغل در مراکز حضوری دولتی و خط مشاوره 1480 و نیز مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره‌ی حضوری و غیردولتی شهرستان‌های کرمان، راور، رابر، شهربابک، زرند، کوهبنان، ارزوییه و بافت نوبت اول واکسن کووید 19 را دریافت کردند».

وی افزود: «در همین راستا مشاوران مرکز کنترل و کاهش طلاق در شهر کرمان نیز با هماهنگی معاونت درمان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان نوبت اول واکسن کووید 19 را دریافت کردند».

صادق‌زاده ادامه داد: «همچنین به تعداد 40 نفر از پرسنل شاغل در مراکز کاهش آسیب و سرپناه شبانه‌ی زنان و مردان و نیز مراکز درمان اجباری ماده‌ی 16 و مراکز توانمندسازی و جامعه‌پذیری معتادن بهبودیافته بی‌خانمان و پرسنل موبایل‌ون این حوزه که در معرض شدید خطر ابتلا به بیماری کووید 19 بوده‌اند نیز با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان نوبت اول واکسن کووید 19 تزریق شد».

وی افزود: «در حال رایزنی با مسئولان برای دریافت واکسن برای گروه‌های دیگر بهزیستی که در معرض ابتلا به بیماری کرونا می‌باشند، هستیم».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز