لو رفتن محل اختفای مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۷۲۵۱
لو رفتن محل اختفای مواد افیونی
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر، از لو رفتن محل اختفا موادمخدر با هوشیاری تکاوران 115 شهرستان "رودبارجنوب" و کشف 284 کیلو تریاک از یک اتاقک موتور آب در یکی از روستاهای بخش "زهکلوت" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی توسنگ اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری  115 بخش"زهکلوت"حین گشت زنی در محور "زهکلوت-رودبارجنوب"  به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و به او دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار به سمت روستایی از توابع بخش "جازموریان" کرد که ماموران با هوشیاری و سرعت عمل بالا به تعقیب آنها پرداخته و پس از گشت زنی در روستا مشخص شد که  قاچاقچیان با خودرو متواری شده اند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه ماموران اقدام به جستجو و پاکسازی محل کردند، بیان داشت: قاچاقچیان به صورت کاملاً ماهرانه مواد را در یک اتاقک موتور آب جاساز کرده بودند که با هوشیاری پلیس 284 کیلو تریاک کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و شهروندان نیز می توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز