فرمانده انتظامی استان کرمان:

استمرار کار فرهنگی اثر گذار و حفظ ارزش‌ها نیازمند عزمی جدی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۷۴۲۸
استمرار کار فرهنگی اثر گذار و حفظ ارزش‌ها نیازمند عزمی جدی است
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استمرار کار فرهنگی اثر گذار و حفظ ارزش ها نیازمند عزم جدی همه سازمان ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان طی سخنانی اظهار داشت: آسیب های فرهنگی در زیر پوست و لایه پنهان جامعه برای همه ما چندش آور است و نقش معاندان در این مسئله  قسمت اصلی کار است و نباید با ساده انگاری و بی توجهی از کنار آن عبور کرد.

وی افزود: راهکار مقابله ای در این حوزه  استمرار کارهای فرهنگی اثر گذار و حفظ ارزش ها است که نیازمند عزم جدی همه سازمان ها و مسئولان مربوطه است.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بیان داشت: ما در فضای مجازی یا یک ولنگاری واقعی روبرو هستیم و با عنایت به اینکه بخش عظیمی از جامعه از این فضا استفاده می کنند، باید آن را به شکل صحیح مدیریت کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به اینکه بدحجابی عامل بسیاری از آسیب ها در جامعه است تصریح کرد: در گذشته ریشه خیلی از جرائم خشن مسائل امنیتی بود ولی متاسفانه امروز  مسائل اخلاقی ریشه بسیاری از این جرائم است.

وی در ادامه گفت: ما در ناجا تکلیفمان را به خوبی عمل کرده ایم و هیچ وقت پای مان را عقب نکشیده ایم و در حقیقت کار کردن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر زحمت دارد که باید جهادی وارد عمل شد.

 این مقام ارشد انتظامی در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس آمادگی دارد با همکاری اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه فضای مجازی  نیز  ایفای نقش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز