مس نوین همچنان با فرزاد فوتبال کرمان یکه تازی می‌کند

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۷۸۲۹
مس نوین همچنان با فرزاد فوتبال کرمان یکه تازی می‌کند
تیم بومی مس نوین کرمان که در این فصل با حضور فرزاد حسینخانی کاپیتان شایسته و پر تلاش فصول گذشته تیم مس کرمان پا به رقابت‌های لیگ دسته دوم گذاشت تا به اینجای کار به خوبی نشان داده که می‌توان با حضور استعداد های بومی شگفتی.ساز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این تیم که در این فصل چیزی حدود ۹۵درصد از مجموعه خود را با حضور نفرات بومی تشکیل داده است با نتایج بسیار درخشان خود چشم تمامی فوتبال دوستان را در استان کرمان به سمت خود معطوف کرده است.

مس‌ نوین دو بازی دیگر در پیش روی خود دارد تا در صورت پیروزی بتواند خود را به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌آف لیگ دسته دوم معرفی کند.

شاگردان فرزاد حسینخانی باتوجه به نمایش‌های زیبایی که در دیدارهای گذشته داشته‌اند همچنان با انگیزه و پر تلاش در دو دیدار  بعدی خود حاضر خواهند شد تا بتوانند در  فصل بعد یکی دیگر از نماینده‌های فوتبال استان کرمان در لیگ دسته اول باشند.

در پایان باید به احترام فرزاد حسینخانی سرمربی تیم مس نوین کرمان که در جام حذفی هم نتایج خوبی گرفت، از جای برخیزیم و کلاه از سر برداریم که این مربی جوان در اولین تجربه سرمربیگری خود با پشتکار فراوان و صبر، حوصله و تجربیات ارزشمندش، شور و اشتیاق فراوانی در فوتبال کرمان با نتایج درخشان تیمش به پا کرده است.

نظر شما