استاندار کرمان در بازدید از روند برگزاری کنکور ۱۴۰۰ :

حوزه‌های امتحانی به لحاظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی کنترل شده‌اند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۷:۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۱۱۰۱
حوزه‌های امتحانی به لحاظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی کنترل شده‌اند
استاندار کرمان با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان از روند برگزاری کنکور ۱۴۰۰ بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ استاندار کرمان به همراه مدیرکل بازرسی استانداری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان از روند برگزاری کنکور ۱۴۰۰ بازدید کردند.

علی زینی‌وند ضمن این بازدید، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونایی را بررسی و عنوان کرد: تمام حوزه‌های امتحانی قبل از برگزاری آزمون توسط دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ رعایت پروتکل‌ها بازدید شده‌اند.

استاندار کرمان با اشاره به تجربه برگزاری آزمون سراسری سال گذشته و امتحانات نهایی گفت: امسال نیز قبل از برگزاری آزمون سراسری جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی برگزار و تعداد حوزه‌های امتحانی افزایش داده شد.

دکتر زینی‌وند تصریح کرد: تعداد شرکت‌کننده‌ها در هر حوزه امتحانی نیز به منظور رعایت فاصله‌‌گذاری کاهش داده شده و نگرانی از این حیث وجود ندارد و در نهایت آرامش و با رعایت پروتکل‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی آزمون در حال برگزاری است.

استاندار کرمان همچنین با قرائت فاتحه به شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان ادای احترام کرد.

به گفته خانی دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کرمان در دومین روز از برگزاری کنکور سراسری ۲۰ هزار و ۳۰۹ داوطلب در دو بخش علوم انسانی و ریاضی در استان کرمان به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۵۷۱ نفر در رشته ریاضی و ۱۴ هزار و ۵۳۸ نفر در رشته‌های علوم انسانی حاضر بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز