واکسینه شدن ۷۰ درصد رانندگان حمل ونقل عمومی کرمان

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۲۴۰۶
واکسینه شدن ۷۰ درصد رانندگان حمل ونقل عمومی کرمان
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد رانندگان حمل ونقل عمومی کرمان واکسینه شده‌‌اند.

به گزارش برنا؛ هادی خدادادی مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی از یک ماه گذشته، گفت: رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان می‌توانند ازطریق سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به نشانی (salamat.gov.ir) و یا با مراجعه حضوری، برای دریافت واکسن اقدام کنند.

او افزود: در حال حاضر برای حدود ۳ هزار نفر از رانندگان، امکان واکسیناسیون خارج از نوبت و بدون محدودیت سنی فراهم شده و واکسیناسیون این تعداد به‌مرور در حال انجام است.

خدادادی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس به دلیل نبود اطلاعات آن‌ها در سامانه سلامت، امکان ثبت‌نام در سامانه جامع علوم پزشکی را نداشته‌اند، تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت «۹ دی» واقع در شهرک «شهید مطهری» برای مراجعه حضوری خارج از نوبت رانندگانِ جا مانده از سامانه، در نظر گرفته شده است.

او با اعلام اینکه بیش از هزار نفر از رانندگان ملزم به مراجعه حضوری هستند، افزود: برای هماهنگی بیشتر، کارشناسان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در محل مذکور حضور دارند، بنابراین رانندگان تاکسی و اتوبوس برای واکسینه شدن با محدودیتی مواجه نیستند.

خدادادی گفت: طرح واکسیناسیون، از طریق پیامک به تمام رانندگان تاکسی و اتوبوس درون‌شهری اطلاع‌رسانی شده و رانندگان ملزم هستند از طریق سامانه یا مراجعه به مرکز بهداشت «۹ دی» نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از وجود ۴ هزارو ۵۰۰ راننده تاکسی و ۲۰۰ راننده اتوبوس درون‌شهری در شهر کرمان خبر داد و بیان کرد: بر اساس دستورالعمل «اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور»، واکسیناسیون رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی بایستی هر چه زودتر انجام شود و رانندگان نیز باید سریع‌تر اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز