آزادی ۲۱ زندانی با کمک انجمن حمایت زندانیان سیرجان

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۴۲۴۹
آزادی ۲۱ زندانی با کمک انجمن حمایت زندانیان سیرجان
دادستان سیرجان گفت: با کمک بیش از ۱۰ میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان سیرجان، ۲۱ مددجوی زندانی شهرستان سیرجان آزاد شدند.

به گزارش برنا؛ محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از شعب دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: با کمک بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۶۱۰ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان سیرجان، ۲۱ مددجوی شهرستان سیرجان آزاد شدند.

او افزود: طی امسال، همچنین ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال نیز به صورت هدفمند و در قالب ابزار کار و تحویل در محل کسب و کار به زندانیان بعد از خروج و خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سیرجان پرداخت شده است.

نیک ورز بیان کرد: در مجموع طی امسال، ۴۶ نفر از مددجویان آزاد شده و خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سیرجان از تسهیلات اشتغال زایی این انجمن استفاده کرده اند.

او بیان داشت: طی امسال  ۹.۲ درصد از کل مددجویان ورودی به زندان‌های استان کرمان وارد زندان سیرجان شده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۷ درصد کاهش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان تصریح کرد: در حال حاضر ۹۵.۶ درصد از مددجویان زندان سیرجان مرد و ۴.۴ درصد زن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز