رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:

نقش کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش در شفاف سازی برای آموزش حضوری دانش آموزان تعیین کننده است

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۷:۴۱:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۴۷۵۲
نقش کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش در شفاف سازی برای آموزش حضوری دانش آموزان تعیین کننده است
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقش کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در شفاف سازی افکار عمومی برای آموزش حضوری دانش آموزان بسیار تعیین کننده است.

به گزارش برنا؛ مهران باهری در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر 1400 و موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و آسیب های آموزش مجازی برای دانش آموزان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های اولیا و خانواده ها در این روزها موضوع چگونگی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است، خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان هستند و برای آموزش و پرورش هم اولویت اول سلامتی معلمان و دانش آموزان است.

وی افزود: برای بازگشایی مدارس، چنانچه شرایط کرونایی مدیریت شده و پایدار باشد، نیاز مبرم به اقناع افکار عمومی، اطمینان بخشی و شفاف سازی داریم، به نوعی که ضرورت دارد اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر در زمینه ایمنی، بهداشت و نظافت مدارس به گونه ای موثر اطلاع رسانی شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رسالت مهم کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش،  اظهار داشت: هر کدام از کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش که سایت آموزش و پرورش شهرستان و منطقه خود، همچنین فضای مجازی را در اختیار دارند می توانند یاریگر آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی آموزش حضوری در دوران کرونایی باشند.

باهری گفت: هر کدام از فرهنگیان هم می توانند فرهنگ ساز آموزش حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس باشند و در زمینه ارتقای جایگاه معلم، کلاس و مدرسه بکوشند.

وی ضمن قدردانی از مسئولان صدا و سیمای مرکز کرمان و همه رسانه های مکتوب استان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، تقریبا هر روز بخشی از زمان برنامه های رادیو و تلویزیون کرمان به مقوله بازگشایی مدارس اختصاص می یابد، از جمله ارتباط تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان در برنامه زنده خانواده "زندگی زیباست"، حضور معاون آموزش متوسطه در برنامه زنده "صبح به خیر کرمان" و این هفته هم ارتباط تلفنی با دو معاون دیگر و پرداختن به موضوع کارشناسی آموزش کودکان ابتدایی در برنامه خانواده و یک نشست خبری- مطبوعاتی هماهنگ شده است.

بر پایه این گزارش، در پایان نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کرمان، نماهنگ تولیدی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل با محتوای این نشست، به نمایش درآمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز