مسابقات فوتبال رده‌های سنی و لیگ مناطق در کرمان برگزار می‌شوند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۸۰۲۹
مسابقات فوتبال رده‌های سنی و لیگ مناطق در کرمان برگزار می‌شوند
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال کرمان از برگزاری مسابقات فوتبال رده‌های سنی و لیگ مناطق طی ماه‌های آتی در این استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ عرفان امیر خسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هیئت فوتبال استان کرمان در نظر دارد، مسابقات فوتبال رده‌های سنی استان را از ۸ مهرماه امسال برگزار کند.

او افزود: بدین ترتیب، طی مرحله اول، مسابقات در ۴ منطقه (شمال، جنوب، شرق و غرب) به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در هر منطقه برگزار می‌شود.

امیرخسروی با بیان اینکه در مرحله دوم قهرمان منطقه شمال با غرب و منطقه جنوب با شرق با هم به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: در مرحله سوم نیز فینال تمامی رده‌ها در شهرستان کرمان به صورت تک بازی انجام می شود.

او با اعلام اینکه قرعه کشی مسابقات ۲۷ شهریور انجام شده است، بیان کرد: تکمیل مدارک و صدور کارت از طریق سامانه تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود و مسابقات از ۸ مهر آغاز می‌شوند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ مناطق استان از سوی هیئت فوتبال استان براساس زمان‌های تعیین شده خبر داد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا مسابقات فوتبال در شهرستان‌ها برگزار شود، سپس قهرمان مسابقات به منظور شرکت در مسابقات لیگ مناطق استان به هیئت فوتبال معرفی شوند.

او زمان معرفی نماینده هر شهرستان را تا ۵ آبان ماه اعلام کرد و افزود: چنانچه هر شهرستان تا تاریخ اعلام شده نماینده خود را معرفی نکند به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

امیرخسروی تصریح کرد: تکمیل مدارک از ۶ تا ۱۵ آبان، قرعه کشی مسابقات ۱۶ آبان و شروع رقابت‌ها ۲۰ آبان امسال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز