مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

۷۵۰ نفر از طریق صندوق اعتباری هنر بیمه شده اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۸۵۵۰
۷۵۰ نفر از طریق صندوق اعتباری هنر بیمه شده اند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تعداد هنرمندان بیمه شده این استان از طریق صندوق اعتباری هنر به ۷۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش برنا؛ محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر از ۴۵۰ نفر در پایان سال ۹۶ به حدود ۷۵۰ نفر رسیده است.

او افزود: از ابتدای  امسال تاکنون بیش از ۸۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده اند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه استان از سوی صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و تعداد ۱۶۰ نفر تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: یکی از اولویت‌های وزارتخاونه و به تبع آن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها، اداره حمایت از جامعه هنری و رسانه‌ای استان با محوریت صندوق بیمه تامین اجتماعی است، لذا تلاش همکاران ما در این دوره بر توسعه خدمات بیمه تامین اجتماعی بنا شده و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد بیمه شدگان صندوق از ۴۵۰ نفر در پایان سال ۹۶ به حدود ۷۵۰ نفر رسیده است.

او با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار گفت: حق بیمه سهم اعضا برای فروردین، اردیبهشت وخرداد ماه به حساب هنرکارت اعضا واریز شده است.

علیزاده با بیان اینکه برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته به نقطه‌ای بهتری در این زمینه رسیده ایم و با آغاز دور جدید نام نویسی بیمه تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه که از دهم شهریور ماه جاری آغاز شده، امیدواریم همه هنرمندان، نویسندگان و اهالی رسانه که تمایل دارند، بتوانند از مزایای خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز