تبریک فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته ناجا

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۳۹۱۹
تبریک فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته ناجا
فرمانده سپاه ثارالله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدورپیامی فرارسیدن هفته ناجا را تبریک گفتند.

به گزارش برنا؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران انتظامی سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است است برای تجلیل از بزرگ مردانی همچون شما که جان بر کف ومجاهدانه زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده اید.

نیروی انتظامی امروز همچون گذشته مامن و تکیه گاه ملت ایران بوده و در سایه قانون مداری، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تعمیق امنیت و آرامش مردم قدرشناس کشورمان به کار گرفته به نحوی که بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور، مرهون ایثار، فداکاری و جانبازی غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و در این راستا فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند"امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

آری نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری است و اوست که با هوشیاری و بهره گیری از دستاورد‌های عملی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطری این مرز پرگهر را آماج تهدید قرار داده است، بی محابا آسایش خود را فدا کرده و با شجاعت مثال زدنی بر دشمن حمله برده تا آرامش را برای هم میهنان خود به ارمغان آوردند.

وبه راستی این نیرو در صحنه‌ عمل مظهر پلیس مکتبی، انقلابی و مردمی است که بسط و گسترش امنیت عمومی و ارتقای رضایت‌مندی و احساس امنیت نزد مردم را دغدغه همیشگی و رسالت خطیر خود در اجرای مأموریت‌های محوله می‌داند.

امید است که امروز هم راستایی و هم افزایی بسیج با نیروی انتظامی در استان کرمان وهمچنین به دلیل عمق اجتماعی و اتصال مردمی این دو نهاد و حضور در جغرافیای استان، در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی و پدیده‌های متعرض به فرهنگ و زیست در شأن مردم کرمان بتواند اقدامات پلیس در این عرصه‌ها را برجسته‌تر و پاسخگوی مطالبات جدی آحاد مردم نجیب دیارکریمان در برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی باشد.

در پایان ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای انتظامی استان وهمچنین تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب سپاس و قدردانی خود را از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در فرماندهی استان کرمان ابراز می‌کنیم.

 امیدواریم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه وایفای نقش خود درتشکیل تمدن نوین اسلامی موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز