مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر کرمان گسترش می‌یابند

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۵۰۷۷
مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر کرمان گسترش می‌یابند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان در ۸ نقطه از استان در حال فعالیت و راه اندازی است.

به گزارش برنا؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان بافت به راه اندازی و احداث ساختمان اداری، تجاری و درمانی اشاره کرد و گفت: در هفت نقطه از استان کرمان مراکز درمانی و توانبخشی به همت جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است که هشتمین مرکز درمانی و توانبخشی در شهرستان بافت راه اندازی خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت درمانگاه‌ها و مراکز جامع توانبخشی در شهرستان‌های کرمان،  بم، ریگان، منوجان، رفسنجان، رودبارجنوب و شهربابک افزود: مراکز بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حوزه توانبخشی نیز به بیماران معلول و جانبازان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.  

فلاح با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان بافت، تصریح کرد: در حوزه امدادونجات در حوادث سیل و کوهستانی نیز در حال تقویت و بروزرسانی تجهیزات و نیروی متخصص در شهرستان بافت هستیم.

او به راه اندازی سوله انبار امدادونجات در شهرستان رابر اشاره و تصریح کرد: با کمک سازمان امدادونجات یک دستگاه خودروی نجات به ارزش ریالی ۳ میلیارد تومان در اختیار پایگاه امدادونجات جاده‌ای این شهرستان قرار گرفت.

صمداله محمدی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی وقفه جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این نهاد با ظرفیت عظیم و سرمایه اجتماعی مثال زدنی اش معین دولت در پاسخگویی به بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و اولین ناجی در زمان بروز حوادث است.

او با اشاره به حادثه خیزی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه افزود: تقویت اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مذکور در حوزه امدادونجات، درمانی، بشردوستانه و عام المنفعه ضروری است.

نظر شما