رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

انرژی؛ پاشنه آشیل اقتصاد کشور است

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۲۵۴۵
انرژی؛ پاشنه آشیل اقتصاد کشور است
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه انرژی؛ پاشنه آشیل اقتصاد کشور است، گفت: در حال حاضر 86 میلیارد دلار یارانه انرژی در کشور پرداخت می شود و به همین دلیل هر سوء مدیریتی در چارچوب یارانه انرژی پوشیده است.

به گزارش برنا؛ سیدمهدی طبیب زاده در شصت و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، افزود: آینده انرژی مبتنی بر سوخت های فسیلی مبهم است و باید به فکر تولید انرژی‌های خورشیدی باشیم.

وی با اشاره به اینکه با اراده جدی مسئولان می توان تولید 2 هزار مگاوات انرژی خورشیدی را  تحقق بخشید، اظهار کرد: وزیر نیرو پیشنهاد تولید 10 هزار مگاوات انرژی خورشیدی را مطرح کرده که اتاق کرمان طرحی را برای چگونگی تحقق این موضوع مهم آماده کرده است.

رئیس اتاق کرمان، با بیان اینکه برق استان از طریق نیروگاه های سیکل ترکیبی تامین می شود، تاکید کرد: اگر نتوانیم زیرساخت های خود را از مسیر مناسب تامین کنیم، در مسیر توسعه با مشکل مواجه می شویم.

طبیب‌زاده بیان کرد: در حال حاضر اتاق کرمان به ظرفیتی تبدیل شده که کمک و همکاری همه متخصصان و تشکل ها را دارد و مسئولان می توانند برای اصلاح ساختار حکمرانی اقتصاد انرژی بر روی اتاق کرمان حساب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز