استاندار کرمان مطرح کرد:

کرمان به نام پایتخت مقاومت اسلامی ثبت می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۶۲۸۷
کرمان به نام پایتخت مقاومت اسلامی ثبت می‌شود
استاندار کرمان ثبت رسمی پایتخت مقاومت اسلامی به نام کرمان و راه‌اندازی مرکز بین‌المللی اسلامی با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی به میزبانی کرمان را در دومین سالگرد شهادت سردار دلها پیشنهاد داد.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد برگزاری دومین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: طی دو سال گذشته تمام تلاش و رفتار استان بر حرکت بر اصول و تاکیدات رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی بوده است‌.

وی برگزاری موفق نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در سطح کشور و استان با وجود شرایط سخت کرونایی یادآور شد و افزود: جلساتی که در این ایام برگزار شد، اسنادی هستند که می‌توانند پایه محکمی در تقویت مکتب نورانی شهید سلیمانی باشند.

زینی‌وند ادامه داد: همه دنیا و آزادگان علاقمند به راه شهید قاسم سلیمانی هستند و در این حوزه تلاش می‌کنند، اما کرمان به عنوان زادگاه سردار دلها، نقش سنگینی در برگزاری برنامه‌ها دارد.

استاندار کرمان گفت: نام کرمان به عنوان زادگاه شهید سلیمانی باید به پایتخت مقاومت اسلامی ثبت و ضبط شود و با کمک بنیاد شهید قاسم سلیمانی میزبان و موسس مرکز بین‌المللی اسلامی با تکیه بر مکتب این شهید والامقام باشیم.

زینی‌وند اجرای طرح گردشگری مذهبی در روستای قنات ملک را نیز مورد اشاره قرار داد.

وی گفت: وجهه مردمی بودن مراسم شهید سلیمانی باید مورد توجه باشد و این فرصت تاریخی برای ایران است که در چارچوب مکتب، مولفه‌های هویت‌ساز ایرانی و اسلامی و انقلابی مورد تاکید رهبری را بیان کرد.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، جانشین ستاد دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی و خانم زینب سلیمانی فرزند بزرگوار شهید سلیمانی برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز