استاندار کرمان:

مدارس باید روزانه پایش شوند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۸۴۲۶
مدارس باید روزانه پایش شوند
استاندار کرمان گفت: فرمانداران به عنوان روسای ستاد کرونای شهرستان‌ها با هماهنگی نزدیک آموزش پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی، خواسته‌ایم پایش روزانه مدارس به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید صورت گیرد.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: تاکید رئیس جمهور بر این است که گشایش در محدودیت‌ها به هیچ عنوان نباید منجر به عادی‌ا‌نگاری شود.

وی اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش عین مصوبات ستاد ملی و وزارتخانه برای ما ملاک است، ضمن اینکه شهرستان‌ها می‌توانند اقدامات اقتضائی انجام دهند.

استاندار کرمان به فرمانداران به عنوان روسای ستاد کرونا تاکید کرد تا در هماهنگی نزدیک با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی، پایش روزانه از مدارس داشته باشند و افزود: این پایش به منظور بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌ها است و در صورتی که اصول بهداشتی رعایت نمی‌شود و یا احتمال شیوع بیماری وجود دارد نسبت به تعطیلی مدرسه اقدام کنند.

زینی‌وند گفت: اولویت و تاکید بر آموزش حضوری است، اما با تذکر رئیس جمهور، بازگشایی ها فرع بر سلامت مردم هستند.

استاندار کرمان در خصوص معتادان متجاهر و آسیب‌دیدگان گفت: همه این افراد باید جمع‌آوری شوند و تمام ظرفیت‌های استان برای این منظور به کار گرفت شود.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه حضور معتادان متجاهر و افراد آسیب‌ دیده در سطح شهر به هیچ وجه زیبنده و پذیرفته نیست گفت: با فعال شدن ظرفیت اردوگاه حرفه‌آموزی کبوترخان، باری از معتادان متجاهر در استان تخلیه می‌شود، لذا کلیه دستگاه‌های مربوطه که وظایفی بر عهده آنها گذاشته شده، سریعا پیگیری مصوبات را انجام دهند.

استاندار کرمان در ادامه بازگشایی دانشگاه‌ها و به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی را به مرور و آمادگی کامل دانست و به اصناف نیز تاکید کرد که با مکان‌ها و مراسم‌هایی که تراکم جمعیت مشکل ساز است، حتما برخورد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز