گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۰۶۶۳
گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری در کرمان خبر داد.

به گزارش برنا؛ فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری به استان کرمان  گفت:  این گروه از سوی یکی از شرکت های گردشگری به کرمان دعوت شده اند.

او افزود: نمایندگان این شرکت در مدت حضور خود در استان کرمان از امکانات و تجهیزات  یکی از بیمارستان های خصوصی  و همچنین ظرفیت‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری استان کرمان از قبیل: باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد و بازار تاریخی کرمان و ... دیدن کردند.

فعالی با بیان اینکه به‌زودی شاهد حضور گردشگران سلامت کشور هند در استان  کرمان خواهیم بود، بیان کرد: گردشگری سلامت،  فرصتی جدید برای احیا و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در دوران پساکرونا خواهد بود.

او تاکید کرد: استان کرمان با داشتن مزیت‌های فراوان همچون برخورداری از کیفیت بالای خدمات درمانی و نیز وجود پزشکان حرفه‌ای می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری سلامت در ایران تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز