استاندار کرمان:

پروژه «صاروج پارس» یک اتفاق تاریخی در دل بافت تاریخی شهر کرمان است / نقش افراد در قوانین باید به حداقل برسد / قوانین را باید پالایش کرد تا قابل اجرایی شوند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۰۶۷۹
پروژه «صاروج پارس» یک اتفاق تاریخی در دل بافت تاریخی شهر کرمان است / نقش افراد در قوانین باید به حداقل برسد / قوانین را باید پالایش کرد تا قابل اجرایی شوند
استاندار کرمان گفت: پروژۀ «صاروج پارس» یک اتفاق تاریخی در دل بافت تاریخی شهر کرمان است.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند، در آیین افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ هوشمند جنوب‌شرق کشور، «صاروج پارس»، که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، رییس‌کل دادگستری استان، رییس اتاق بازرگانی استان و مقامات نظامی و انتظامی استان در محل این پارکینگ برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری علیه‌السلام از سرمایه‌گذار پروژۀ «صاروج پارس» و شهرداران دوره‌های گذشته کرمان به‌واسطه انجام این کار تاریخی در شهر کرمان تشکر کرد و افزود: تاریخچه اجرای این پروژه به‌عنوان الگویی که توانسته از دل موانع قانونیِ پیشِ رو، راهی را برای اجرا پیدا کند، باید به‌عنوان سند نوشته شود.

وی با اشاره به اینکه حجم قوانین و تفسیر پذیر بودن آن‌ها می‌تواند در انجام پروژه‌ها و طرح‌ها مؤثرباشد، گفت: در این میان سلیقه‌ها نیز تأثیرگذار است.

استاندار کرمان پیگیری‌های اداره‌کل دادگستری استان کرمان را در جهت تحقق این پروژه ستود و افزود: جایی که موانع زیاد و دست‌وپاگیر وجود دارد، ذهن مدیران می‌تواند برای حل مسائل راه‌گشا باشد.

زینی‌وند با تأکید بر اینکه مدیران میدانی و با انگیزه می‌توانند کارها را تسهیل کنند، بیان کرد: با شنیدن شرحی از سابقۀ این پروژه و حل‌وفصل موانع موجود، متوجه شدم جسارت و شجاعت در حوزۀ مدیریتی کرمان درجهت اجرای پروژه‌ها وجود دارد.

وی افزود: شهردار کرمان نیز قابلیت، تخصص و درایت لازم را برای اداره امور شهر دارد و مدیریت شهری کرمان می‌توانند دوره خوبی را برای رونق شهر کرمان رقم بزند.

استاندار کرمان ظرفیت کرمان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تاریخی را خوب ارزیابی کرد و گفت: انسان‌های بزرگ و تأثیرگذاری متعلق به کرمان هستند که نمونۀ بارز آن شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی است.

زینی‌وند با تأکید بر اینکه این شهید والامقام ظرفیت معنوی بزرگی را برای کرمان به ارمغان آورد، افزود: این ظرفیت نباید دستِ کم گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه درجهت اجرای پروژه‌های محدودۀ میراث فرهنگی، قوانین خاصی وجود دارد که نیازمند تعامل و هم‌فکری است، افزود: ما مدیران اجرایی وظیفه داریم از پروژه‌های قانونی دفاع کنیم و برای اجرای آن محکم بایستیم.

استاندار کرمان به وجود زمینه‌ها و ظرفیت‌های توسعه برای استان کرمان اشاره کرد و پیشنهاد داد برای اجرا و رصد پروژه‌های مهم و تسهیل امور سرمایه‌گذاری، «مرکز پایش سرمایه گذاری» در استان ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز