پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۳۳۲۶
پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بسیج
دکتر محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با انتشار پیامی آغاز هفته بسیج را گرامی داشت.

به گزارش برنا؛ متن پیام دکتر امیری‌خراسانی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج لشکر مخلص خداست"

بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است که با برنامه ریزی و فعالیت‌ منسجم و بهره گیری از توان نیروهای مردمی به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده است و نقش ارزنده‌ای در سرنوشت ملت ایران ایفا می‌کند .

پنجم آذر یادآور تشکیل پر افتخارترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با درایت و هوشیاری امام خمینی(ره) شکل گرفت و آرامش،آسایش و پایداری امروز مدیون ایثار و از خودگذشتگی این نهاد است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

بسیج نهادی است که توانست با ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار درسرنوشت سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقش کارآمد و تاثیر گذاری را ایفاد نماید.

این نهاد مردمی با توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی که به نمایش گذاشته است، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور است و یقینا امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس می توان با تفکر بسیجی جامعه را از بن بست رها ساخته و به سمت تعالی رشد داد و هرچه این تفکر در جامعه جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان والامقام، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، به ویژه بسیجی های خانواده بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در زمینه منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از ایزد منان مسئلت دارم.

محمدتقی امیری‌خراسانی

رئیس فدراسیون

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز