حسن‌پور: حمایت از تولید مانع خروج ارز از کشور می شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۷۱۱۰۹
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تولید، پایه استقلال و توسعه و مشخص‌کننده جایگاه یک کشور در دنیا است، گفت: باید با حمایت از تولید داخل از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

به گزارش برنا؛ شهباز حسن پوربیگلری رییس فراکسیون اشتغال و اصناف مجلس شورای اسلامی در بازدید از یک واحد تولیدی، گفت:  با توجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری که امسال را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» عنوان کردند، باید از تولید داخل با تمام توان حمایت  شود و اجازه ندهیم ارز از کشور خارج شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نقش اقتصاد را بسیار مهم برشمرد و افزود: ثروتمند کردن جامعه، افزایش ثروت ملی، گسترش رفاه عمومی و توزیع عادلانه‌ی منابع عمومی یک ارزش است که با تحقق این نگاه، در عین وجود تفاوت در جامعه، شکاف طبقاتی به وجود نخواهد آمد. تولید، پایه استقلال و توسعه و مشخص‌کننده جایگاه یک کشور در دنیا است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید، مشکلات و موانع حوزه تولید را از زبان مدیر یک شرکت تولیدی جویا شد.

براساس این گزارش محسن صادقی گوغری مدیر شرکت تولیدی اظهار داشت: ضمن تشکر از نماینده محترم مردم سیرجان و بردسیر که با حضور خود مایه قوت قلب و امید در واحد تولیدی ما شدند، هدف ما از تأسیس این شرکت، بومی‌سازی محصولاتی بود که پیش از این وارداتی بودند و خوشبختانه در حال حاضر با توجه به کیفیت بالای محصولات ما شرکت‌های مختلف خریدار محصولات ما هستند اما شرکت مس سرچشمه به‌عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده محصولات تولیدی ما حتی پس از گذراندن تست‌های دقیق صنعتی و آزمایشگاهی و کسب تأییدیه متأسفانه هنوز از ما خرید نکرده‌اند.

مدیرعامل این شرکت افزود: خواهش من از نماینده دلسوز سیرجان که در شرایط حساس کنونی کشور دغدغه تولید، اشتغال‌زایی و حفظ خاکریزهای مقدم در جنگ اقتصادی را دارند، این است که در زمینه فروش این محصولات با توجه به اینکه شرکت مس سرچشمه همین محصولات را به‌صورت صددرصد از خارج وارد می‌کند، از ما حمایت کنند تا تعصبات در این قضیه کمرنگ شود و با کمک و حمایت موجبات اطمینان شرکت مس سرچشمه به محصولات تولیدی ما فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز