۹۹ درصد دانش‌آموزان کرمانی واکسینه شده‌اند

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۶۴۵۳
۹۹ درصد دانش‌آموزان کرمانی واکسینه شده‌اند
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «تاکنون 99 درصد دانش‌آموزان 12 تا 18 سال استان، 257 هزار و 575 نفر، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند».

به گزارش برنا؛ ماشاالله میرزاحسینی در حاشیه بازدید از مدارس شهر کرمان، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس را بسیار مهم دانست و بیان کرد: «انتظار می‌رود مدیران و رؤسا، نظارت بیشتر و کیفی‌تر را توسط کارگروه سلامت و بهداشت در دستور کار قرار دهند و با شبکه‌ها و مراکز بهداشت شهرستان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند».

وی از واکسیناسیون 99 درصد دانش‌آموزان در مرحله‌ی اول و 75 درصد آن‌ها در مرحله‌ی دوم خبر داد و گفت: «با این وجود، مدیران مدارس بایستی همچنان آگاهی‌سازی و مطالبه‌ی تزریق واکسن میان دانش‌آموزان را تا تحقق کامل این مهم، پیگیری و رصد کنند».

میرزاحسینی اجرای دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا را از وظایف معاون پشتیبانی و امور اداری شهرستان‌ها و مناطق بیان کرد و گفت: «واحد و کارشناس حراست نیز به عنوان ناظر اجرای طرح بایستی به صورت هفتگی گزارش اقدامات صورت گرفته را به حراست استان ارسال کنند».

وی همچنین بر توجه مدیران مدارس به ارسال آمار دانش‌آموزان مبتلا و فوتی ناشی از کرونا از طریق لینک برخط  تعبیه شده تأکید کرد و ادامه داد: «بوفه‌ی مدارس بر اساس دستورالعمل‌ها و نسخه‌های ابلاغی بایستی در سطح مدارس تعطیل باشند و این نه تنها تهدید نیست بلکه فرصت مناسبی برای ترویج لقمه‌ی خانگی سالم توسط اولیای مدرسه برای دانش‌آموزان است».

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز