شهید سلیمانی به همگان درس میهن پرستی و وفادای به اسلام را داد

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۷۸۱۲
عبدالرضا رسولی، مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان گفت: سردار سلیمانی درس جوانمردی، اخلاق، میهن پرستی و وفادار بودن به سرزمین و اسلام را نه تنها به ورزشکاران، بلکه به تمامی نیروهای نظامی و انتظامی داد و ایشان تا آخرین لحظه وفادار به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و منش پهلوانی را در خود حفظ کرد.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا رسولی با بیان اینکه یک ورزشکار در زمینه قهرمانی خود تلاش می کند و با همت عوامل فنی به نتیجه می رسد، اظهار داشت: اما آنچه که یک ورزشکار را ماندگار می کند، اخلاق ورزشکاری است و این مهم در خصوص سپهبد شهید سلیمانی صدق می کند؛ چرا که آن چیزی که حاج قاسم را ماندگار کرد، خصوصیات و منش پهلوانی ایشان است.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی خود نیز از جمله ورزشکاران باستانی بود و منش پهلوانی داشت، عنوان کرد: حاج قاسم نه تنها برای استان کرمان، بلکه تا ابد برای ایران و جهان اسلام ماندگار است.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی درس جوانمردی، اخلاق، میهن پرستی و وفادار بودن به سرزمین و اسلام را نه تنها به ورزشکاران، بلکه به تمامی نیروهای نظامی و انتظامی داد و ایشان تا آخرین لحظه وفادار به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و منش پهلوانی را در خود حفظ کرد.

رسولی خاطر نشان کرد: جامعه ورزشی نیز باید دِین خود را به سردار سلیمانی ادا کنند و بر اساس خصوصیات، اخلاق و منش ایشان، مکتب حاج قاسم را اشاعه دهند تا نسل های بعدی ما از مکتب سپهبد شهید سلیمانی استفاده کنند و در این راه موفق باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز