امیدوارم بتوانیم مسائل و مشکلات مردم سیلزده را هرچه سریع‌تر حل کنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۳۰۰۲
امیدوارم بتوانیم مسائل و مشکلات مردم سیلزده را هرچه سریع‌تر حل کنیم
معاون اول رییس جمهور به تصمیمات گرفته شده در ستاد بحران استان کرمان اشاره و عنوان کرد: در مورد‌ جبران خسارات وارده به مناطق سیلزده تصمیمات خوبی در ستاد بحران استان گرفته شد که در این راستا مهمترین مشکل در بحث‌ مزارع بود که مقرر شد قنوات این منطقه هرچه سریعتر بازسازی شوند و لایه‌روبی رودخانه ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ محمد مخبر پیش از ترک جیرفت، با تقدیر از استاندار کرمان و مدیران استانی در تلاش برای رفع مشکلات مردم مناطق سیلزده جنوب استان گفت: باید از مردم این منطقه که در برابر این سیل و‌ مشکلات پیش رو صبر و‌ شکیبایی به خرج دادن سپاسگذاری کرده و به شخصه از صبوری مردم‌ خجالت‌ کشیدم و ‌امیدوارم بتوانیم جبران و مسائل و مشکلات آنها را هرچه سریعتر حل کنیم.

وی به بازدیدهای هوایی و میدانی از مناطق متاثر از سیل ۱۲ دیماه در جنوب استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مناطق دچار خسارت های جدی ناشی از وقوع سیلاب شدند و شاهد بودیم که مردم آسیب های زیادی از سیلاب دیدند ضمن آنکه سرمای هوا نیز باعث شده به دلیل اسکان های موقت، روزهای سختی را سپری کنند و موظف هستیم هرچه سریعتر مشکلات مردم را حل کرده و آنها را از این شرایط سخت خارج کنیم.

معاون اول رییس جمهور به تصمیمات گرفته شده در ستاد بحران استان کرمان نیز اشاره ای کرد و گفت: در مورد‌ جبران خسارات وارده به مناطق سیلزده تصمیمات خوبی در ستاد بحران استان گرفته شد که در این راستا مهمترین مشکل در بحث‌ مزارع بود که مقرر شد قنوات این منطقه هرچه سریعتر بازسازی شوند و لایه‌روبی رودخانه ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی به استمهال وام‌های کشاورزی مردم آسیب دیده از سیل اخیر اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد کمک های بلاعوضی‌ در اختیار آسیب دیدگان ناشی از‌ وقوع سیلاب قرار گیرد که این افراد بتوانند دوباره به شرایط زندگی برگردند.

مخبر‌‌‌ با تاکید بر بازسازی هرچه سریعتر منازل آسیب دیده از سیل اظهار داشت: طبق برآوردهای صورت گرفته حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی جنوب استان در سیل اخیر وارد شده است ضمن آنکه ۱۰۰۰ راس دام سبک نیز از بین رغته که باید توسط دولت تامین و در اختیار افراد قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم به سرعت‌ در دولت به جمعبندی مناسبی که بیشترین‌ کمک را به مردم بکند، برسیم؛ افزود: سرویس بهداشتی مشکل جدی این منطقه است که در این راستا مقرر شد ۱۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با کمک دستگاه‌های مختلف در منطقه احداث شود.
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز