سیل راه ۵۳ روستای بم را مسدود کرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۷۹۸۳
سیل راه ۵۳ روستای بم را مسدود کرد
فرماندار بم از قطع شدن راه‌های ارتباطی ۵۳ روستای این شهرستان به علت سیلاب خبر داد و گفت: «به دلیل بارندگی و طغیان رودخانه‌ها در روزهای اخیر راه ارتباطی روستاهای بخش بروات و مرکزی قطع شده است».

به گزارش برنا؛ هادی شهسوارپور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات و لوله‌های آبرسانی در مناطق عشایری داردین و پشته شهیدی بخش مرکزی، فاسکی و چتوک از بخش بروات اظهار داشت: هماهنگی لازم با هلال‌احمر برای امدادرسانی به این مناطق انجام شده است.

وی اضافه کرد: «برق ۱۵ روستا نیز قطع شده بود که مشکل حل شده اما هنوز برق سه روستای حشرآباد و حسن‌آباد بخش دهبکری و دامنه سیدی از توابع بخش مرکزی قطع است».

وی افزود: «تاکنون گزارشی از قطع ارتباط راه‌های روستایی بخش دهبکری ارائه نشده است».

شهسوارپور بیان کرد: «بخش دهبکری طی سه روز اخیر ۲۰۰ میلیمتر بارندگی داشته است».

وی ادامه داد: «به تاسیسات و لوله‌های آبرسانی در مناطق عشایری داردین و پشته شهیدی بخش مرکزی، فاسکی و چتوک از بخش بروات آسیب وارد شده و اهالی درخواست کمک کرده‌اند».

فرماندار بم گفت: «در این خصوص با هلال‌احمر شهرستان هماهنگ شده است که پیگیری‌های لازم را انجام دهند و در صورتی که در مسیر طغیان رودخانه نداشته باشیم امدادرسانی لازم انجام شود».

وی اظهار کرد: «با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی شهرستان شهروندان از رفتن به بستر رودخانه‌ها با هدف مشاهده و همچنین سفرهای غیرضروری به روستاها پرهیز کنند».

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز