تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از سفر سرزده رئیس جمهور به مناطق سیلزده استان کرمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۹۸۳۷
تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از سفر سرزده رئیس جمهور به مناطق سیلزده استان کرمان
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان با صدور پیامی از سفر دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مناطق سیلزده جنوب استان کرمان تشکر کردند.

به گزارش برنا؛ پیام حجت الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی و علی زینی‌وند به شرح زیر است:

مردم استان کرمان در مناطق سیلزده شهرستانهای جنوبی جمعه اول بهمن ماه شاهد حضورصمیمی دکتر ابراهیم رئیسی در جمع خود بودند. این سفر از پیش برنامه ریزی نشده در حالیکه که سیل، شرایط زندگی را در روستاهای سیلزده دشوار کرده بود سیلی از امید در دل مردم زنده کرد‌ و انگیزه نیروهای مردمی، جهادی، ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر، راهداری، ستاد مدیریت بحران و دیگر نهادها و دستگاهها را در خدمت رسانی به مردم دوچندان نمود.

سفر رئیس جمهور به استان در حالیکه کمتر از ۱۲ ساعت از بازگشت ایشان از سفر مسکو می گذشت حاکی از دغدغه مندی، مردمی بودن و جهادی بودن دولت سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور محترم است که در سفر روسیه و پیش از آن نیز پیگیر رسیدگی به امور مردم سیلزده بودند.

سفر معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور و جهاد کشاورزی در همین راستا انجام شد. حضور بی تکلف دکتر رئیسی در بین مردم، بررسی میدانی اوضاع و نیازها و اعلام تصمیمات کارگشا و مهم از جمله احداث سیلبند در شهرستانهای جنوبی برای جلوگیری از بروز سیل و خسارتهای شدید، جبران خسارتها به منازل، اثاثیه و دام ها و سرعت بخشی به ترمیم راهها از نتایج ارزنده این سفر کوتاه اما پر برکت برای مردم‌استان و مخصوصا مناطق سیلزده شرق و جنوب بود.

اینجانبان از طرف مردم استان کرمان، دیار سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئولان از سفر امیدبخش و پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان کرمان تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش ایشان در خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندار کرمان

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز