همسان سازی حقوق کلیه بازنشستگان ضروری است

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۲۷۴۶
همسان سازی حقوق کلیه بازنشستگان ضروری است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه همسان سازی حقوق کلیه بازنشستگان باید عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش برنا؛ محمدرضا پورابراهیمی در نشست هم اندیشی با فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با همه‌ی دشواری‌ها و موانع پیش رو راه خود و مسیر خود را صلابت ادامه خواهد داد.

پورابراهیمی گفت: همسان سازی حقوق و دستمزد و افزایش حقوق را در بودجه مد نظر قرار داده ایم، اما باید قدرت خرید را بالا ببریم منابع غیر پایدار باعث میشود نقدینگی افزایش پیدا کند و تورم هم افزایش می‌یابد و قدرت خرید کاهش پیدا می‌کند.

او افزود: در این راستا با تمام وجود تلاش میکنیم تا همسان سازی حقوق تمامی بازنشستگان بر اساس قانون اجرایی شود.

به گفته او اگر تفکر اسلامی، انقلابی شیعی نبود مشخص نبود ما اکنون در چه فضایی زندگی میکردیم و چه جایگاهی داشتیم و باید تا حد توان قدردان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

پورابراهیمی اضافه کرد: اگرتنها ده درصد از تحریم‌های اقتصادی و شوک‌های ارزی بر کشوری دیگر اعمال می‌شد ظرف مدت کمتر از شش ماه آن کشور دچار فروپاشی می‌شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورلی اسلامی گفت: علاوه بر تحریم‌های ظالمانه، نگاه دولت قبل به غرب و برجام بود که با یک وادادگی و سیاست‌های اشتباه و در برخی مواقع ضریب فزاینده نیز برای تحریم‌ها صورت می‌گرفت.

او با اشاره به اینکه مشکل دشمنان تنها بحث هسته‌ای ایران نیست گفت: آن‌ها اساسا با تفکر شیعی و انقلابی و اسلامی مخالف هستند و با سند‌های ننگین ۲۰۳۰ و سایر ترفند‌ها می‌خواهند جوانان ایران را از اسلام و انقلاب دور کنند.

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دستاورد سفر آیت الله رئیسی به روسیه بسیار خوب و مفید دانست.

پورابراهیمی گفت: راهکار‌ها و تفاهم نامه‌های بسیار خوبی در این سفر عملیاتی واجرایی شد.

او ادامه داد: امروز با اعلا م بانک جهانی نرخ رشد اقتصادی و تراز تجاری ایران مثبت شده و در این راستا درآمد منابع دولت نیز قطعا افزایش می‌یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در استان کرمان بستری فراهم شده با مشارکت شرکت‌های بزرگ معدنی از طرح‌های کوچک تا مقیاس بزرگ حمایت شود تا نیاز‌های تولیدی با کیفیت بالا برای شرکت‌های معدنی در استان تامین شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز