تامین کالاهای اساسی دانشگاه ها در دستور کار است

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۱۸۲۹۱
تامین کالاهای اساسی دانشگاه ها در دستور کار است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تامین چهار قلم کالای اساسی دانشگاه ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، در کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به بررسی صورت گرفته از خوابگاه های استان و بازدید میدانی خود از خوابگاه دانشگاه های شهید باهنر و علوم پزشکی کرمان تاکید کرد که تمام ظرفیت دانشگاه ها و استان برای حضور دانشجویان باید فراهم شود.

وی گفت: دانشگاه ها نهایت تلاش و امکانات خود را برای حضور دانشجویان فراهم کردند، اما خوابگاه های دانشجویی برای شرایط عادی دیده شده اند و اکنون که با شرایط خاص مواجه هستیم، همه ظرفیت ها باید به کمک آموزش عالی بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از احصای نظام مسائل خوابگاه های دانشجویی نام برد و از دانشگاه های استان خواست تا مشکلات و مسائل زیرساختی را با اولویت بندی گزارش دهند.

جلالی همچنین با اشاره به اهمیت کیفیت غذایی در دانشگاه ها گفت: چهار قلم کالای اساسی مورد نیاز دانشگاه ها به صورت سهمیه ای باید تدبیر و تامین گردد و کمبودی در این زمینه ایجاد نشود.

تقویت ناوگان نقلیه عمومی و کمک شهرداری ها برای ایاب و ذهاب دانشجویان، تامین اقلام بهداشتی و کالاهای اساسی خوابگاه ها از جمله مصوبات این نشست بود.

گفتنی است، اولین کمیسیون دانشجویی استان در سال ۱۴۰۱ با حضور ایوب فلاحی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، حجت الاسلام صباحی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان و نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار گردید.
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز