راهبرد جمهوری اسلامی زندگی برادرانه در کنار اتباع مجاز مقیم است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۴۱۶۶
راهبرد جمهوری اسلامی زندگی برادرانه در کنار اتباع مجاز مقیم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سیاست و راهبرد جمهوری اسلامی زندگی برادرانه در کنار همه عزیزانی است که به صورت مجاز مقیم جمهوری اسلامی هستند و همانند برادر در کنار هم زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی در یادواره شهدای مسجد مزار شریف و حادثه مسجد قندوز در محل حسینیه باب الحوائج کرمان عنوان کرد: جهان اسلام امروز درگیر جنگ ترکیبی اعم از جنگ سرد، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اطلاعاتی شده و فتنه جدیدی در جهان اسلام به ویژه جبهه استبکار به محوریت آمریکا آغاز شده است.

وی بیان داشت: اکثر اندیشکده ها و مراکز مطالعاتی آمریکا از راهبردی در حوزه جهان اسلام نام می برند که ما باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

دکتر جلالی افزود: آنها به دنبال ایجاد جنگ سی ساله مذهبی هستند و از آن پرده برداشتند که برای حاکمیت بر جهان اسلام باید به چهار قرن پیش برگردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: می‌خواهند جنگ سی ساله بین شیعه و سنی را راه اندازی کنند که نسل جوان بعدی شیعه و سنی را نخواهد و این راهبرد را با ایجاد تشیُع انگلیسی و جریان وهابیت رقم می‌زنند.

وی، محوریت جنگ ترکیبی دشمن را عملیات روانی و جنگ نرم دانست و گفت: مقام معظم رهبری سه راهبرد دقیق را برای ما تبیین کردند که اگر آنها را به خوبی در دستور کار قرار دهیم مسلما از فتنه‌های دشمن سربلند بیرون می‌آییم.

جلالی تصریح کرد: جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، شیعه و سنی و ایرانی و افغانستانی ندارد، جنگ نرم دشمن علیه اسلام و مبانی اسلام است و همه نسبت به آن مسئولیت داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: راهبرد جهاد تبیین در مقابل جنگ نرم دشمن است، استکبار با کاریکاتورهای موهون و شبهات با در اختیار داشتن تمام ابزارهای روانی و رسانه‌ای، عشق و حُب به پیامبر اکرم (ص) را به بغض تبدیل می کند.

جلالی اظهار داشت: با انواع عملیات‌های روانی شبهه افکنی می‌کنند و در این وانفسای جنگ نرم، اولین راهبرد، جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب به ما یاد دادند و علمای اهل سنت و تشیع باید این تاکتیک دشمن را با جهاد تبیین خنثی کنند.

وی عنوان کرد: دشمن پروژه اختلاف و نفوذ در جهان اسلام را در دستور کار دارد و راهبرد بی اثرکردن آن دکترین وحدت است و هر کس می‌خواهد مواضع جمهوری اسلامی را در بحث برادران اهل سنت و افغان بداند، اندیشه مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) باید را بررسی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اضافه کرد: مواضع جمهوری اسلامی در این خصوص را معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب به عنوان تثبیت کننده این انقلاب بیان می‌کنند.

جلالی گفت: ایران و افغانستان در فرهنگ، دین، قبله و کتاب مشترک هستند و اگر ما روی این اشتراک‌ها با هم نبودیم، شهدای شیعه و اهل تسنن در کنار هم نبودند.

وی اظهار داشت: تفاوت ما در پایبندی و اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) است. از دل اسلام آمریکایی، وهابیت و تشییع انگلیسی بیرون می‌آید.

جلالی بیان کرد: کلیدواژه بصیرت، سومین راهبرد مقام معظم رهبری است که در تمام فتنه‌ها به آن اشاره دارند.

وی تصریح کرد: بصیرت می‌تواند پروژه افغانستان هراسی و ایران هراسی را که آمریکایی‌ها چیدند، خنثی کند.

سکاندار جهاد تبیین، شاعران و فرهیختگان و منبرداران هستند. معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با گرامیداشت شهدای مسجد مزار شریف و حادثه مسجد قندوز ادامه داد: خون این شهدا با مظلومیت تمام ریخته شد، اما هر چه این خون‌ها ریخته شود این نهضت زنده تر است.

وی عنوان کرد: جهان اسلام نیاز به پروژه وحدت دارد. سیاست و راهبرد جمهوری اسلامی زندگی برادرانه در کنار همه عزیزانی است که به صورت مجاز مقیم جمهوری اسلامی هستند و همانند برادر در کنار هم زندگی می کنند.

جلالی اضافه کرد: هرگونه حرکت اختلاف انگیز و تفرقه‌آور را رسوا کرده و جلوی آن می ایستیم و اگر غیر از این بود در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) شهید اهل تسنن نداشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: این نشان می دهد که توطئه جنگ های سی ساله مذهبی را نشست ها و گفتمان های برادری خنثی کرده و استکبار باید این آرزو را به گور ببرد که با ایجاد اختلاف در بین جهان اسلام بتواند میراث پیامبر اکرم (ص) را لطمه‌ وارد کند.

جلالی با ذکر یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی برای اسلام ناب محمدی (ص) شهید شد و فقط شهید تشیع نبود. اهل تسنن به همراهی با شهید سلیمانی افتخار می‌کردند.

وی افزود: شیعه و سنی روز قدس در کنار هم و برای آرمان اسلام که آزادسازی قدس شریف است، می‌ایستیم و پیگیری می‌کنیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، وحدت، همدلی برادری و اخوت ایمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مصادیق نشست‌ شیعه و سنی درکنار هم، جهاد اکبر است.

جلالی ابراز داشت: با هوشیاری همه، پروژه افغان‌هراسی در جمع‌های وحدت‌آفرین شیعه و سنی خنثی شد. اما دشمن همیشه دشمنی خواهد کرد و سه راهبرد رهبر معظم انقلاب را باید خوب در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت: شرِ غده سرطانی صهیونیست با حضور وحدت‌آفرین در روز راهپیمایی قدس باید از منطقه کم شود و خاری در چشم دشمنان اسلام ناب باشد.

دکتر جلالی اظهار داشت: اسلامی که امروز آمریکا در دنیا عرضه می‌کند، اسلام آمریکایی است و اسلام ناب آن چیزی است که مقام معظم رهبری بیان می کنند و هر کجا ندای وحدت وجود داشت، اسلام ناب وجود دارد.

معاون سیاسی خاطرنشان کرد: هر کس در پروژه ایران‌هراسی، افغان‌هراسی و اختلاف افکنی دمید، بدانید که پیاده نظام دشمن در پروژه اسلام آمریکایی است.
انتهای پیام

نظر شما