کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه در شهرستان بافت

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۴۴۹۹
کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه در شهرستان بافت
رییس دادگستری شهرستان بافت از کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سجاد علیدادی سلیمانی در جشن گلریزان ستاد دیه در شهرستان بافت که با حضور مسئولین، معتمدین و خیرین و جمعی از اصحاب رسانه برگزارشد، ضمن قدردانی از همراهی خوب خیرین در کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: 65 بسته سبد کالا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه دفتر نماینده مردم شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز تعهد اهداء 10 عدد وام 500 میلیون ریالی جهت اشتغال خانواده زندانیان کردند، گفت: اصل زندان اجتناب ناپذیر است و زندان بر روی زندگی زندانیان و خانواده آنها آثار بدی خواهد گذاشت.

این مقام قضایی ادامه داد:یکی از سیاست های قوه قضائیه حبس زدایی است به شرط آنکه خللی در امنیت به وجود نیاید و به همین دلیل جشن گلریزان شامل زندانیان جرائم غیر عمد می باشد.

رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با تأمین منابع مورد نیاز در سال گذشته نیز تعداد قابل توجهی زندانی در شهرستان بافت آزاد شد.

وی اظهار داشت: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه و مجازات های جایگزین حبس و نیز با صدور قرار تامین مناسب، اندرزگاه زندان زنان بافت خالی از زندانی و تعطیل شد و بازتاب خبری این اقدام ارزشمند و مهم تبعات بسیار مثبتی برای شهرستان بافت به همراه داشت.

وی گفت: پایین بودن سرانه درآمد مردم و بیکاری منجر به بروز برخی ناهنجاری‌ها و گرفتاری عده‌ای در زندان‌ها شده است که ضروری می باشد با تقویت بخش اقتصادی و اشتغال از ورود زندانیان به ویژه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به زندان‌ها جلوگیری شود.

این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: امیدواریم در سالی که مزین به «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» می‌باشد ، در کنار افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و کارآفرینی از سرمایه‌گذاران با هدف احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد حمایت شده و شرایط مناسبی در توسعه پایدار شهرستان بافت مهیا شود و  با تدبیر مناسب فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌های مختلف جامعه مهیا شده و در کنار آن از بروز ناهنجاری‌ها و تولید بزه جلوگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز