رایکا بابل - مس کرمان/سربازان سرافراز نارنجی‌پوش به ایستگاه بیست‌ونهم رسیدند

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۶۸۲۰
رایکا بابل - مس کرمان/سربازان سرافراز نارنجی‌پوش به ایستگاه بیست‌ونهم رسیدند
تیم فوتبال مس کرمان در دیدار این هفته خود به مصاف رایکا می‌رود و باید در بابل با این تیم روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی بسیار ارزشمندش در مقابل قشقایی در دیدار این هفته خود به مصاف رایکا بابل می‌رود. تیمی که هدایت آن بر عهده پیروز قربانی بازیکن اسبق مس کرمان است.

رایکا بابل که در ۵ دیدار اخیر خود طعم شکست را نچشیده، مطمئنا دیدار سختی را با صدرنشین رقابت‌ها مس کرمان خواهد داشت.

این تیم با ۳۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول حضور دارد و هفته قبل توانست با شکست شهرداری آستارا، به ماندن در لیگ یک امیدوار شود.

رایکا بابل با ۲۸گلِ زده در میان ۹تیم انتهایی جدول بهترین آمار را در اختیار دارد که این آمار هم برمی‌گردد به پیروزی ۵ بر ۱ دو هفته پیش این تیم مقابل پارس جنوبی.

از بازیکنان سرشناس حاضر در لیستِ بابلی‌ها می‌توان به امیرمحمد منصف، سعید ابراهیم‌پور و امیرحسین صالحی اشاره کرد.

در هفته بیست‌نهم لیگ در مقابل این تیم رقیبِ قدرتمندی به نام مس کرمان به میدان می‌آی۰د که این روز ها با نتایج درخشانش نماینده بسیار خوبی برای استان کرمان بوده و توانسته به صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته اول تکیه بزند.

مس که در این فصل با برنامه‌ای دو ساله پا به رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشت تا به اینجای کار توانسته با کسب نتایج درخشان، طیِ راه موفقیت را در صعود یک ساله ببیند.

 همه مردم استان برای موفقیت مس کرمان در این دیدار حساس دست به دعا خواهند شد تا سربازان نارنجی‌پوش با یک بازی با برنامه همراه با رعایت نکات فنی مورد نظر مربیان خود، سرفرازتر از گذشته به کرمان برگردند.

دیدار رفت دو تیم در کرمان با نتیجه۲ بر صفر به نفع مس به پایان رسید که گل‌های مس کرمان توسط مهرداد آوخ و امین کاظمیان به ثمر رسید.

از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به اولین تقابل فرزاد حسینخانی و پیروز قربانی اشاره کرد.

فرزاد حسینخانی که روزگاری به عنوان کاپیتان مس کرمان با پیروز قربانی همبازی بود حالا باید به عنوان رقیب، آن هم رقیبی سر سخت در مقابل همدیگر قرار بگیرند.

انتهای پیام

خبرنگار: امیرحسین میرزایی

نظر شما