خلاقیت و نوآوری در حوزه های وکالت و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۶۸۳۸
خلاقیت و نوآوری در حوزه های وکالت و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد
رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که توفیقات خوبی در مرکز وکلای دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه حاصل شده است، گفت: امید می رود که در هیات مدیره های جدید این مراکز، بر مبنای خلاقیت، نوآوری و تجزیه و تحلیل مشکلات و موانع، گام بلندتری نسبت به دوره های قبل برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یدالله موحد در آئین ابلاغ احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان افزود: اعضای هیات مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه باید اعتماد همکاران خود را قدر دانسته و تمام توان خود را در راستای ارتقای جایگاه مجموعه های یاد شده به کار گیرند.

وی تصریح کرد: کانون کارشناسان و وکلا وابستگان دستگاه قضایی هستند و در هر دوره باید به برنامه ها و راهبردهای این قوه توجه ویژه ای داشته باشند و قوه قضاییه نیز باید برای تحقق برنامه های تحولی و تعالی خود ، به جایگاه این نهادهای همکار توجه لازم را داشته باشد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که کارشناسان و وکلای دستگاه قضایی باید برنامه ریزی داشته باشند و راهبردهای تعریف شده را پیگیری کنند، ادامه داد: وکلا و کارشناسان در راستای کاهش اطاله دادرسی نقش دارند.

موحد، سرعت و دقت در امور وکالت و کارشناسی را مورد تاکید قرار داد  اظهارداشت: ارجاع به کارشناسی های متعدد کار قضایی را با دشواری های زیادی روبرو کرده است و در این دوره باید به این حل این مشکل نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی بر تلاش برای جلب رضایت خداوند و داشتن جامعه ای با عدالت، عنوان کرد: عدالت جویبار زلالی است که همه از آن لذت می برند و  اگر فضای جامعه ما آلوده به ظلم شود، هیچکس از تیررس آن خارج نخواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: باید در هر جایگاهی به عنوان کارگزار عدالت با آینده نگری وسعت دید خود را افزایش داده و تمام تلاش خود را به کار گیریم که عدالت مخدوش نشود و دستخوش مطامع شخصی افراد قرار نگیرد.

در این آئین، احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین مرکز وکلای دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان به آنها اهداء شد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز