دیدار رایکا بابل و مس کرمان در چه وضعیتی برگزار می‌شود؟

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۷۰۱۲
دیدار رایکا بابل و مس کرمان در چه وضعیتی برگزار می‌شود؟
دیدار رایکا بابل و مس کرمان در حالی برگزار می‌شود که در روزهای گذشته گفته می‌شد تماشاچیان بابلی با توجه به انجام فحاشی در دیدار با پارس جنوبی، در بازی هفته بیست‌ونهم خود با محرومیت مواجه خواهند شد که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از فحاشی‌های صورت گرفته از سوی تماشاگران در بازی رایکا بابل و پارس جنوبی جم، اخباری مبنی بر محرومیت تماشاگران بابلی در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور مخابره شد که تا این لحظه هیچ حکمی برای محرومیت هواداران این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

عدم محرومیت تماشاگران بابلی، سبب شده تا گمانه‌زنی‌هایی به وجود آید که برخی قصد دارند با شیطنت و مخابره اخبار اینچنینی تمرکز نارنجی‌پوشان کرمانی را بهم زنند.

همین چند هفته پیش بود که کرمانی‌ها در مقابل دیدگان ۵۰ هزار هوادار مازندرانی به مصاف نساجی رفتند و با انجام یک بازی جسورانه تا مرز شکست قهرمان جام حذفی پیش رفتند. پس انتشار اخبارِ این شکلی تاثیری در روند بازیِ مس کرمان ندارد.

نکته‌ای که در این ماجرا عجیب به نظر می‌رسد این است که چرا کمیته انضباطی خیلی سریع حکم محرومیت هواداران ملوان و استقلال ملاثانی را صادر می‌کند اما در مقابل تخلف تماشاگران بابلی این عجله را ندارد.

امید است که همانگونه کمیته انضباطی دیدار مس کرمان و شمس آذر قزوین را به زمینی بی‌طرف انتقال داد در این بحث هم ورود کند تا شاهد پایمال شدن حق تیم‌هایی همچون ملوان، استقلال ملاثانی و مس کرمان نباشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز